logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Krasowski nowym szefem marketingu KBA-Polska

  PR 08.05.2008, przeczytano 2367 razy

Paweł Krasowski, związany z KBA-Polska od września 2007 roku, przejął w ostatnim czasie obowiązki osoby odpowiedzialnej za działania marketingowe firmy. W ich ramach zajmuje się on m.in. polityką reklamową, współpracą z mediami, działaniami PR oraz stroną internetową KBA-Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-krasowski-nowym-szefem-marketingu-kba-polska,7227,artykul.html

Paweł Krasowski jest związany z branżą poligraficzno-wydawniczą od 2001 roku, kiedy w grudniu rozpoczął pracę w dziale graficznym wydawnictwa Lupus, specjalizującego się w czasopismach komputerowych. W styczniu 2005 związał się z działem prepress warszawskiej firmy Ergo BTL, świadczącej usługi m.in. w zakresie skanowania, proofingu, naświetlania płyt CtP i kolorowego druku cyfrowego. Od końca tego samego roku do lipca 2007 prowadził dział DTP agencji reklamowej Rossagraph, zaś w sierpniu odbył miesięczne praktyki w drukarni fleksograficznej Suominen w zakresie obsługi wielokolorowych maszyn drukujących, przygotowywania farb i form fotopolimerowych.

Paweł Krasowski dołączył do zespołu KBA-Polska we wrześniu 2007 roku, odbywając liczne szkolenia w zakresie obsługi i sprzedaży maszyn offsetowych. Od niedawna jest odpowiedzialny za działania marketingowe firmy, zajmując się m.in. polityką reklamową, współpracą z mediami branżowymi, działaniami w zakresie public relations, prowadzeniem strony internetowej oraz bezpośrednimi kontaktami z działami marketingu w niemieckiej centrali KBA.

Paweł Krasowski ma 24 lata, jest absolwentem Technikum Poligraficznego w Warszawie. Obecnie kończy studia w Instytucie Poligrafii Politechniki Warszawskiej, tytuł jego pracy dyplomowej to „Analiza porównawcza arkuszowych maszyn offsetowych Rapida 74 i Rapida 74G”.

Źródło: KBA-Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764