Paweł Krasowski, związany z KBA-Polska od września 2007 roku, przejął w ostatnim czasie obowiązki osoby odpowiedzialnej za działania marketingowe firmy. W ich ramach zajmuje się on m.in. polityką reklamową, współpracą z mediami, działaniami PR oraz stroną internetową KBA-Polska.
Paweł Krasowski jest związany z branżą poligraficzno-wydawniczą od 2001 roku, kiedy w grudniu rozpoczął pracę w dziale graficznym wydawnictwa Lupus, specjalizującego się w czasopismach komputerowych. W styczniu 2005 związał się z działem prepress warszawskiej firmy Ergo BTL, świadczącej usługi m.in. w zakresie skanowania, proofingu, naświetlania płyt CtP i kolorowego druku cyfrowego. Od końca tego samego roku do lipca 2007 prowadził dział DTP agencji reklamowej Rossagraph, zaś w sierpniu odbył miesięczne praktyki w drukarni fleksograficznej Suominen w zakresie obsługi wielokolorowych maszyn drukujących, przygotowywania farb i form fotopolimerowych.
Paweł Krasowski dołączył do zespołu KBA-Polska we wrześniu 2007 roku, odbywając liczne szkolenia w zakresie obsługi i sprzedaży maszyn offsetowych. Od niedawna jest odpowiedzialny za działania marketingowe firmy, zajmując się m.in. polityką reklamową, współpracą z mediami branżowymi, działaniami w zakresie public relations, prowadzeniem strony internetowej oraz bezpośrednimi kontaktami z działami marketingu w niemieckiej centrali KBA.
Paweł Krasowski ma 24 lata, jest absolwentem Technikum Poligraficznego w Warszawie. Obecnie kończy studia w Instytucie Poligrafii Politechniki Warszawskiej, tytuł jego pracy dyplomowej to „Analiza porównawcza arkuszowych maszyn offsetowych Rapida 74 i Rapida 74G”.
Źródło: KBA-Polska