logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Kurtycz awansuje w dziale strategii Isobar Polska

  PR 20.08.2015, przeczytano 539 razy

Paweł Kurtycz objął funkcję Senior Strategy Plannera w dziale strategii Isobar Polska. Przez ostatnie 2 lata pełnił pracował jako Strategy Planner i realizował projekty cross-mediowe obejmujące zarówno działania ATL, jak i digital. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-kurtycz-awansuje-w-dziale-strategii-isobar-polska,25741,artykul.html

Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za opracowywanie strategii komunikacyjnych oraz strategii marek dla kluczowych klientów agencji. W ramach nowych kompetencji będzie odpowiedzialny za rozwój młodszych stażem plannerów. 

Paweł w branży reklamowej pracuje od 2003 r. do Isobaru trafił w 2013. Wcześniej pracował w dziale client service Gutenberg on Line i Leo Burnett. Posiada również gruntowne doświadczenie w dziedzinie badań marketingowych – jako researcher pracował w Millward Brown. 

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764