logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Miłkowski Partnerem i Dyrektorem Zarządzającym w Ekstrakt.Studio

  PR 14.07.2022, przeczytano 564 razy
ilustracja

Ekstrakt.Studio, powstałe w ubiegłym roku studio komunikacji wizualnej w grupie Cut The Mustard rozpędza się i ma nowego Dyrektora Zarządzającego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-milkowski-partnerem-i-dyrektorem-zarzadzajacym-w-ekstrakt.studio,396580,artykul.html

Swoje doświadczenie Paweł Miłkowski zbiera od przeszło dekady. Ostatnio na stanowisku Production Growth Director wspierał Publicis Group CEE. Odpowiadał za procesy produkcyjne, jak również new business w ramach grupy. Konstytuował powstanie Le Pont by Publicis Groupe CEE, a swoją uwagę koncentrował na relacjach z największymi  korporacyjnymi klientami grupy i wewnętrznymi business partnerami. Wcześniej jako Business Director budował pozycję i rozwijał usługi Prodigious Worldwide.

- Paweł to dla nas mocne wsparcie i partner, którego długo poszukiwaliśmy - mówi Marcin Strzałkowski, CEO Ekstrakt.Studio. - Jego profesjonalizm i wieloletnie doświadczenie na rynkach międzynarodowych, otwiera nowe możliwości, a naszym obecnym i przyszłym klientom gwarantuje najwyższy poziom usług - dodaje.

Ekstrakt.Studio uzupełnia usługi Cut The Mustard w obszarze produkcji assetów video. Współpracuje również bezpośrednio z Klientami z własnego portfolio. Jako design & content studio, zrealizuje projekty z obszaru projektowania graficznego, brandingu, service design jak również produkcji. Działa inkluzywnie - jest otwarte na współpracę z małymi firmami i startupami, oferując im usługi z zakresu komunikacji wizualnej.

- Rozbudowanie kompetencji w kierunku szeroko rozumianej produkcji, to naturalny krok w rozwoju dla Ekstrakt.Studio. Aktualnie Klienci poszukują szybkich, ale wciąż wysokiej jakości realizacji, a tu niezbędne jest elastyczne i indywidualne podejście do każdego projektu. Każdy z elementów, niezależnie czy to produkcja materiałów drukowanych, assetów video czy prostych bannerów internetowych i SoMe, potrzebuje odpowiednio wypracowanego procesu. W małym, zgranym i doświadczonym zespole, jesteśmy w stanie zagwarantować, że każdy z etapów produkcji będzie zaplanowany z uwagą i skrupulatnością, a przede wszystkim przy bliskiej współpracy z Klientem. Wraz z Ekstrakt.Studio otwieram nowy rozdział swojej kariery. To ekscytujące wyzwanie - otwartość i wrażliwość na Klienta, połączone z rzetelną analizą wykraczającą poza ramy bieżących potrzeb - to jedna z największych zalet Ekstrakt.Studio. Cieszę się, że mogę być częścią tak fantastycznego Zespołu - mówi Miłkowski.

Źródło: Ekstrakt.Studio

www.ekstrakt.studio

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764