logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Modzelewski stanie na czele Socialyse w Havas

  PR 03.03.2021, przeczytano 842 razy
ilustracjastrzałka

Havas inwestuje w dalszy rozwój kompetencji w obszarze social i content marketingu. W marcu do grona ekspertów marketingu cyfrowego grupy dołączy Paweł Modzelewski obejmując stanowisko Head of Socialyse.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-modzelewski-stanie-na-czele-socialyse-w-havas,390454,artykul.html

Socialyse to zespół ekspertów content marketingu i social mediów o bardzo szerokich kompetencjach – od analizy, przez kreację, aż po planowanie i integrację pozostałych kanałów komunikacji, zarówno online jak i offline. Obecnie zespół pracuje m.in. dla takich klientów jak Słodka Chwila Dr. Oetker, Hyundai, Prudential, Philips czy Asus.

Paweł ma 14 lat doświadczenia w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze komunikacji marketingowej. Ostatnio kierował działem Strategy & Creative w ramach 247Communication, gdzie wspierał zespoły w wykorzystaniu nowych narzędzi oraz kanałów opartych o rozwiązania cyfrowe. Wcześniej jako Head Of Social stworzył i rozwijał kilkunasotoosobowy dział mediów społecznościowych w Publicis Groupe, gdzie obsługiwał takich klientów jak T-mobile, Link4, Crunchips, Milka, Samsung czy Coca-Cola. Ponadto, na swoim koncie ma pracę nad strategiami dla takich marek jak: McDonald’s, Orange czy Wedel. Od lat aktywnie uczestniczy w działaniach na rzecz digitalizacji branży PR – jest inicjatorem powstania grupy roboczej PR w ramach IAB.

Współpraca z Pawłem Modzelewskim to kolejny etap rozwoju kompetencji digitalowych w Havas po inwestycjach w Data Business Intelligence czy ecommerce. Jego zadaniem na stanowisku szefa Socialyse będzie rozwój oferty content marketingowej, opartej na silnym zapleczu kreatywnym, analitycznym i badawczym, czerpiącej zarówno z zasobów mediowych (Havas Media Group), jak i kreatywnych (Havas Creative Group) agencji. Jako Head of Socialyse, Paweł Modzelewski będzie w tym zakresie wspierać klientów obu dywizji Havas.

Źródło: Havas

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764