logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Modzelewski stanie na czele Socialyse w Havas

  PR 03.03.2021, przeczytano 163 razy
ilustracja

Havas inwestuje w dalszy rozwój kompetencji w obszarze social i content marketingu. W marcu do grona ekspertów marketingu cyfrowego grupy dołączy Paweł Modzelewski obejmując stanowisko Head of Socialyse.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-modzelewski-stanie-na-czele-socialyse-w-havas,390454,artykul.html

Socialyse to zespół ekspertów content marketingu i social mediów o bardzo szerokich kompetencjach – od analizy, przez kreację, aż po planowanie i integrację pozostałych kanałów komunikacji, zarówno online jak i offline. Obecnie zespół pracuje m.in. dla takich klientów jak Słodka Chwila Dr. Oetker, Hyundai, Prudential, Philips czy Asus.

Paweł ma 14 lat doświadczenia w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze komunikacji marketingowej. Ostatnio kierował działem Strategy & Creative w ramach 247Communication, gdzie wspierał zespoły w wykorzystaniu nowych narzędzi oraz kanałów opartych o rozwiązania cyfrowe. Wcześniej jako Head Of Social stworzył i rozwijał kilkunasotoosobowy dział mediów społecznościowych w Publicis Groupe, gdzie obsługiwał takich klientów jak T-mobile, Link4, Crunchips, Milka, Samsung czy Coca-Cola. Ponadto, na swoim koncie ma pracę nad strategiami dla takich marek jak: McDonald’s, Orange czy Wedel. Od lat aktywnie uczestniczy w działaniach na rzecz digitalizacji branży PR – jest inicjatorem powstania grupy roboczej PR w ramach IAB.

Współpraca z Pawłem Modzelewskim to kolejny etap rozwoju kompetencji digitalowych w Havas po inwestycjach w Data Business Intelligence czy ecommerce. Jego zadaniem na stanowisku szefa Socialyse będzie rozwój oferty content marketingowej, opartej na silnym zapleczu kreatywnym, analitycznym i badawczym, czerpiącej zarówno z zasobów mediowych (Havas Media Group), jak i kreatywnych (Havas Creative Group) agencji. Jako Head of Socialyse, Paweł Modzelewski będzie w tym zakresie wspierać klientów obu dywizji Havas.

Źródło: Havas

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764