logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Nastula reklamuje e-papierosy Mild

  PR 26.06.2013, przeczytano 2550 razy
ilustracjastrzałka

Paweł Nastula, utytułowany sportowiec sztuk walki, został twarzą kampanii reklamowej e-papierosów Mild. Popularny zawodnik będzie promował produkty  marki na billboardach, w prasie, radiu, a także w internecie i w punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-nastula-reklamuje-e-papierosy-mild,19099,artykul.html

Przez półtora roku twarzą e-papierosów Mild będzie Paweł Nastula, złoty medalista olimpijski z Atlanty, dwukrotny mistrz świata i trzykrotny Europy w judo, obecnie ceniony zawodnik MMA, mający na swoim koncie walki z najlepszymi wojownikami świata.

- Zanim zdecydowałem się polecać e-papierosy, solidnie zapoznałem się z tematem e-palenia – komentuje Paweł Nastula. - Co prawda ja sam nigdy nie paliłem, wiem jednak, jak destrukcyjną rzeczą jest stres. Dlatego potrafię zrozumieć osoby, które łagodzą go nikotyną. Ważne jest jednak, żeby zminimalizować ewentualne straty zdrowotne, które w przypadku zwykłych papierosów się ewidentne. Badania dowodzą jednak, że dobrej klasy e-papierosy emitują nieporównywalnie mniej szkodliwych substancji, a do tego mogą pomóc całkowicie wyzbyć się nałogu tytoniowego. Jednak muszą to być produkty sprawdzone i przebadane, co gwarantuje tylko taki producent jak Mild - dodaje Paweł Nastula. Wykorzystanie w kampanii znanego sportowca ma na celu podkreślenie, że to produkt zdecydowanie mniej szkodliwy od zwykłych papierosów, a jego dbanie o siebie wcale nie jest niemęskie. 

-Poprzez sporty walki chcemy pokazać, że e-papieros Mild skierowany jest do prawdziwych facetów - tłumaczy Adam Gabryelów, przedstawiciel Grupy Chic, do której należy marka Mild. - Kiedyś dbanie o zdrowie i atrakcyjność w oczach kobiet uchodziło za niemęskie, ale te czasy już dawno minęły. Nasze produkty emitują setki razy mniej szkodliwych substancji niż zwykłe papierosy, czego dowiedliśmy w badaniach. Do tego nie psują zapachu ubrań, ani nie niosą tak ewidentnie nieprzyjemnych konsekwencji, jak: żółte zęby, nieświeży oddech czy niezdrowa cera. Przejście ze zwykłego palenia na e-papierosy poprawia też kondycję i wytrzymałość fizyczną, a to są właśnie najlepsze atrybuty prawdziwego mężczyzny - wymienia Adam Gabryelów.

Źródło: Grupa Chic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

sam palę e-papierosa od 7 miesięcy polecam zestaw milda x7
http://www.epapieros24h.com/e-papierosy/mild-x7_p_16.html

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764