logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Nastula reklamuje e-papierosy Mild

  PR 26.06.2013, przeczytano 2613 razy
ilustracjastrzałka

Paweł Nastula, utytułowany sportowiec sztuk walki, został twarzą kampanii reklamowej e-papierosów Mild. Popularny zawodnik będzie promował produkty  marki na billboardach, w prasie, radiu, a także w internecie i w punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-nastula-reklamuje-e-papierosy-mild,19099,artykul.html

Przez półtora roku twarzą e-papierosów Mild będzie Paweł Nastula, złoty medalista olimpijski z Atlanty, dwukrotny mistrz świata i trzykrotny Europy w judo, obecnie ceniony zawodnik MMA, mający na swoim koncie walki z najlepszymi wojownikami świata.

- Zanim zdecydowałem się polecać e-papierosy, solidnie zapoznałem się z tematem e-palenia – komentuje Paweł Nastula. - Co prawda ja sam nigdy nie paliłem, wiem jednak, jak destrukcyjną rzeczą jest stres. Dlatego potrafię zrozumieć osoby, które łagodzą go nikotyną. Ważne jest jednak, żeby zminimalizować ewentualne straty zdrowotne, które w przypadku zwykłych papierosów się ewidentne. Badania dowodzą jednak, że dobrej klasy e-papierosy emitują nieporównywalnie mniej szkodliwych substancji, a do tego mogą pomóc całkowicie wyzbyć się nałogu tytoniowego. Jednak muszą to być produkty sprawdzone i przebadane, co gwarantuje tylko taki producent jak Mild - dodaje Paweł Nastula. Wykorzystanie w kampanii znanego sportowca ma na celu podkreślenie, że to produkt zdecydowanie mniej szkodliwy od zwykłych papierosów, a jego dbanie o siebie wcale nie jest niemęskie. 

-Poprzez sporty walki chcemy pokazać, że e-papieros Mild skierowany jest do prawdziwych facetów - tłumaczy Adam Gabryelów, przedstawiciel Grupy Chic, do której należy marka Mild. - Kiedyś dbanie o zdrowie i atrakcyjność w oczach kobiet uchodziło za niemęskie, ale te czasy już dawno minęły. Nasze produkty emitują setki razy mniej szkodliwych substancji niż zwykłe papierosy, czego dowiedliśmy w badaniach. Do tego nie psują zapachu ubrań, ani nie niosą tak ewidentnie nieprzyjemnych konsekwencji, jak: żółte zęby, nieświeży oddech czy niezdrowa cera. Przejście ze zwykłego palenia na e-papierosy poprawia też kondycję i wytrzymałość fizyczną, a to są właśnie najlepsze atrybuty prawdziwego mężczyzny - wymienia Adam Gabryelów.

Źródło: Grupa Chic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

sam palę e-papierosa od 7 miesięcy polecam zestaw milda x7
http://www.epapieros24h.com/e-papierosy/mild-x7_p_16.html

Najnowsze w tym dziale

Kierunek Kreatywny z kampanią dla OTOZ Animals
2 grudnia ruszyła kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ. 
Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).
Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola
Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.
AdFusion: rynek programmatic dojrzał i potrzebuje innowacji
Jak wynika z najnowszego raportu AdFusion „Programmatic nowych możliwości”, budżety na reklamę programatyczną będą rosły, ale na rynku dominuje umiarkowany optymizm. By wystrzelić, programmatic potrzebuje AI – podkreśla Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion, dodając, że niedoinwestowanie w technologię pozostaje największym wyzwaniem branży.
24/7Communication dla marek Seat i Cupra
Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764