logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Obidziński z Coca-Cola do Saatchi Is

  PR 19.09.2017, przeczytano 462 razy

Od października br. do zespołu Saatchi & Saatchi IS dołącza Paweł Obidziński jako Head of Operations. Będzie on odpowiedzialny za zarządzanie zespołami produkcyjnymi i optymalizację procesów wewnętrznych, struktury oraz szeroko pojętym business inteligence. Raportował będzie bezpośrednio do Krzysztofa Andrzejczaka (CEO Saatchi IS).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-obidzinski-z-coca-cola-do-saatchi-is,33764,artykul.html

Paweł Obidziński posiada ponad 10 letnie doświadczenie w obszarze digital marketingu w Polsce i na rynkach zagranicznych, które zdobywał między innymi w Coca-Cola Company, gdzie od 2016 roku pełnił rolę Service Managera. W ramach usługi „Delivery”, którą zarządzał, koordynował działanie zespołu, oraz procesy i procedury związane z uruchamianiem digitalowych projektów Coca-Coli w Europie.

Kompetencje budował także w agencji Hypermedia Isobar. Jako lider zespołu P&G APAC, dostarczał dla P&G rozwiązania digital w regionie azjatyckim, oraz wspierał stworzenie i transfer kompetencji do Hubu produkcyjnego w Manili. Jako Business Operations Manager optymalizował procesy wewnętrzne oraz tworzył i wdrażał narzędzia wsparcia biznesu w agencji.

Paweł Obidziński zastąpi Marka Polaka, który zakończył pracę w Agencji.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764