logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Orleański ambasadorem kampanii „Dobry montaż - budujesz dla pokoleń”

  PR 13.06.2022, przeczytano 760 razy
ilustracjastrzałka

W kampanię Związku POiD: „DOBRY MONTAŻ – BUDUJESZ DLA POKOLEŃ” zaangażowało się aż 14 Partnerów. Inicjatywa zyskała także 3 Patronów Honorowych, 5 Patronów Merytorycznych i 26 Patronów Medialnych. Ostatnio, w roli Ambasadora, dołączył do niej zaś Paweł Orleański – znany aktor i prezenter telewizyjny, fan nowinek technologicznych oraz entuzjasta zdrowego stylu życia, który wystąpił także w filmie o recyklingu okien zrealizowanym na potrzeby tejże akcji społecznej. Miał on swoją premierę podczas XII Kongresu Stolarki Polskiej, 26 maja br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-orleanski-ambasadorem-kampanii-_dobry-montaz---budujesz-dla-pokolen_,396237,artykul.html

DOBRY MONTAŻ – BUDUJESZ DLA POKOLEŃ” to kampania społeczna Związku POiD, realizowana we współpracy z Partnerami – firmami z branży stolarki budowlanej, które są prekursorami zielonego budownictwa. Inicjatywa jest kontynuacją akcji "DOBRY MONTAŻ", realizowanej od 2014 roku. Akcja ma na celu edukację proekologiczną Polaków w zakresie inwestycji budowlanych. Na różne sposoby organizatorzy przedsięwzięcia zachęcają zatem inwestorów do wyboru energooszczędnych rozwiązań i technik montażowych przy budowie czy remoncie domu.

Za sprawą kampanii poznają oni także zalety rozwiązań produkowanych z recyklingu. W tym celu, we współpracy z jednym z Partnerów akcji, powstał film o recyklingu okien. Wziął w nim udział Paweł Orleański, znany prezenter telewizyjny, który prowadzi m.in. jeden z najbardziej lubianych programów popularnonaukowych (nadawany na antenie TV4 od 2007 roku). Prywatnie interesuje się nowymi technologiami i chętnie wspiera swym wizerunkiem wszelkie inicjatywy ekologiczne promujące zdrowy tryb życia i rozsądne podejście do gospodarowania zasobami. Z uwagi na wartości, które reprezentuje, został także Ambasadorem kampanii „DOBRY MONTAŻ – BUDUJESZ DLA POKOLEŃ”.

Źródło: Związek POiD

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764