logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Orleański nowym Ambasadorem marki Synergio

  PR 25.01.2021, przeczytano 765 razy
ilustracja

Wspieranie ekologii jako element odpowiedzialności społecznej, to wartość realizowana od początku istnienia przez Synergio S.A. Firma aktywnie wspiera ochronę środowiska, dba o jakość powietrza zalesiając Polskę i dostarcza czyste źródeł energii indywidualnym odbiorcom i biznesowi.  Chce również edukować i wpierać Polaków w kreowaniu postaw przyjaznych środowisku. Do realizacji tego celu właśnie włączył się gorący zwolennik idei zielonego ładu, od lat prowadzący program Galileo -  Paweł Orleański.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-orleanski-nowym-ambasadorem-marki-synergio,389952,artykul.html

Firma Synergio S.A. rozpoczyna kampanię społeczną informującą o zachodzących zmianach klimatycznych. Jej celem będzie kształtowanie pozytywnych postaw względem środowiska oraz pomoc w zmianie zachowań z czysto konsumenckich na ekologiczne. Kampanię swoją energią i wiedzą wesprze Paweł Orleański – aktor od lat popularyzujący wiedzę naukową.

Tutoriale  o synergii z naturą

Zatrzymanie kryzysu klimatycznego to bez wątpienia nasz priorytetowy obowiązek. Od kilkudziesięciu lat przetrwanie i ochrona natury w obecnym kształcie jest kluczowe dla przyszłości nas, naszych dzieci, świata w ogóle. Kampania społeczna, zakłada powstanie cyklu materiałów filmowych – tutoriali emitowanych w firmowych kanałach społecznościowych Synergio S.A.  Krótkie materiały będą w sposób przystępny przybliżać widzom wiele ciekawych zagadnień z obszaru ekologii, zjawisk naturalnych i źródeł czystej energii. W zadaniu tym Synergio S.A. wspierać będzie nowy Ambasador marki – popularny propagator wiedzy naukowej Paweł Orleański.

- Mamy świadomość, że w przestrzeni internetowej funkcjonuje wiele stereotypów i już nieaktualnej wiedzy, dotyczącej ochrony przyrody i pozyskiwania czystej energii ze źródeł stale odnawiających się, niewyczerpanych. Chcemy działać w kontrze, pragniemy pogłębić wiedzę na temat ochrony przyrody i bezinwazyjnego dla natury pozyskiwania energii, czyli de facto chcemy mówić o eliminacji śladu węglowego i poprawie jakości powietrza. A transformacja energetyczna jako proces jest dla wielu niezrozumiała i pełna zawiłości,  jest również wielkim wyzwaniem. Wierzę, że charyzma i autentyczne zaangażowanie Pawła dodadzą naszemu projektowi skrzydeł. Mamy nadzieję, że dzięki tutorialom  z aktualną wiedzą dotrzemy do szerokiej grupy. Zależy nam, aby informować, kształtować zachowania proekologiczne i prowokować do przewidywania konsekwencji zachowań. Jesteśmy pewni, że nasze ważne wyzwania, dzięki  mistrzowskiej formie przekazu Pawła przyczynią się do zmiany losów naszej planety, której dobro powinno leżeć nam szczególnie na sercu -  mówi Marcin Tokarski prezes spółki Synergio S.A.

Instruktaż by ocalić przyrodę

Kondycja naszej planety zależy od naszych codziennych zachowań. To nie tylko walka z plastikowymi opakowaniami, recykling śmieci i walka ze smogiem. To również zmiany systemowe i długi proces transformacji związany ze zwiększeniem udziału energii odnawialnej zasilającej urządzenia w naszych domach. Tutoriale przygotowane przez Synergio S.A. nie tylko dostarczą dodatkowej wiedzy, ale umożliwią szersze spojrzenie na proekologiczne zjawiska, których mogą być udziałem.

- Na pewno będą to materiały dla ludzi ciekawych wiedzy. Mam nadzieję, że sprowokują one do ekodziałań osoby dotąd nieprzekonane. W materiałach video postaramy się obalić kilka mitów, rozwiać mgły tajemnic narosłych wokół odnawialnych źródeł energii. Będziemy mówić o czystej i taniej energii, którą daje nam Słońce. Będziemy zaskakiwać i skłaniać do refleksji. Anomalia klimatyczne za chwilę spowodują, że najmłodsze pokolenie nie zazna tego co dla nas było tłem beztroskiego i bezpiecznego dzieciństwa. Myślę, że każda akcja zamierzająca do próby zatrzymania przerażających zmian ma głęboki sens i z pozytywną energią będę w nich uczestniczył. Zachęcam do śledzenia mediów społecznościowych Synergio S.A. – mówi Paweł Orleański

Za współpracę wizerunkową z Pawłem Orleańskim odpowiada agencja Hackett Hamilton.

Źródło: Synergio S.A.

www.synergio.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764