logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Ornatek pokieruje IWG w Polsce

  PR 21.09.2021, przeczytano 563 razy
ilustracja

Paweł Ornatek we wrześniu objął stanowisko Country Managera w International Workplace Group w Polsce, gdzie będzie odpowiedzialny za rozwój biur pod markami Regus i Spaces oraz pracę kilkudziesięciu oddziałów firmy na terenie kraju. Cele, jakie wyznacza organizacji, to m.in. dalszy rozwój modelu franchisingowego oraz akwizycyjnego związany z rosnącym zainteresowaniem pracą hybrydową i zwiększonym popytem na biura elastyczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-ornatek-pokieruje-iwg-w-polsce,393079,artykul.html

Paweł Ornatek ma  doświadczenie zarówno w segmencie B2B jak i B2C, które zdobywał u światowych liderów - w firmach Colgate-Palmolive, Tetley czy Pepsi. Zarządzał przejęciem i integracją firmy kosmetycznej Soraya przez amerykański koncern Alberto-Culver oraz po-akwizycyjną integracją i rozwojem części konsumenckiej w Europie Centralnej w fińskiej Metsa-Tissue, znanej w Polsce z marek Mola i Lambi. Paweł Ornatek odpowiadał także za rozwój polskiego lidera w dziedzinie produktów i rozwiązań dla biur i miejsc pracy – firmą Lyreco. Przed dołączeniem do IWG kierował rozwojem firmy Profi – polskiego lidera produkującego produkty spożywcze, tuż po przejęciu firmy przez fundusze Private Equity. Wcześniej kierował przez kilka lat rozwojem firmy Regus w Polsce, która następnie – po akwizycji kilku konkurentów, w tym Spaces, przekształciła się w IWG. Dla Pawła Ornatka jest to tym samym powrót do firmy, która w międzyczasie zdążyła się znacząco rozrosnąć na bardzo dynamicznie rozwijającym się rynku elastycznych przestrzeni biurowych.

IWG jest światowym liderem w dziedzinie biur elastycznych, które oferuje m. in. pod markami Regus i Spaces. Firma jest obecna w ponad 3 300 lokalizacjach, w 1 000 miastach całego świata i na ponad 120 rynkach, ma ponad 30 lat doświadczenia w oferowaniu przestrzeni biurowych. W Polsce IWG posiada 32 centra biurowe w 7 największych miastach. Firma planuje rozwijać model franchisingowy, dzięki któremu w ciągu najbliższych kilku lat otworzy kolejne siedziby usytuowane poza tradycyjnie rozumianymi centrami biznesowymi, tak by zapewnić osobom korzystającym z biur elastycznych maksymalnie dogodny i szybki dojazd do nich z miejsca zamieszkania.

- Nie mam żadnych wątpliwości, co potwierdzają liczne analizy publikowane przez nas oraz innych graczy rynku biurowego, że hybrydowy model pracy będzie rozwijał się niezwykle dynamicznie – chcą tego zarówno pracownicy jak i firmy, które zauważają korzyści płynące ze zwiększonej satysfakcji pracowników oraz wymiernych oszczędności finansowych. Wizyty w biurze głównym, tzw „centrali” staną się okazjonalne, a pracownicy będą chcieli zredukować do minimum godziny spędzane wcześniej w korkach czy komunikacji miejskiej, pracując z domu oraz z biur blisko domu – powiedział Paweł Ornatek, CEO IWG w Polsce.

Biura elastyczne zyskują na znaczeniu – jak wynika z analizy firmy consultingowej JLL, w Europie do 2030 r. aż 30% wszystkich komercyjnych nieruchomości stanowić będą właśnie biura elastyczne. Jest to odpowiedź na potrzeby pracowników, którzy w pandemii dostrzegli, że dojazdy do centralnej siedziby firmy są czasochłonne i kosztowne. Jednocześnie wielu Polaków nie ma w domach dedykowanej przestrzeni do efektywnej pracy, dlatego też IWG będzie oferować takie przestrzenie również na obrzeżach miast czy w mniejszych ośrodkach miejskich.

Źródło: IWG

www.iwgplc.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764