logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Pawłowski w zespole Wirtualnej Polski

  PR 04.09.2023, przeczytano 344 razy
ilustracja

Od września do zespołu prowadzących Telewizji WP i programów wideo Wirtualnej Polski dołączył Paweł Pawłowski. Prowadzi m.in. programy publicystyczne i newsowe - Tłit, Newsroom i WP News.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-pawlowski-w-zespole-wirtualnej-polski,401251,artykul.html

Paweł Pawłowski wzmocnił dział wideo Wirtualnej Polski, który odpowiada za realizację programów online – porannego pasma Tłit i Newsroom, programu informacyjnego WP News w Telewizji WP, programów W Polskę na weekend i Pomysł na Dom, a także za prowadzenie kanałów Wirtualna Polska, Wirtualna Polska News i DidaskaliaWP na platformie You Tube.

Wszechstronna wiedza, doświadczenie dziennikarskie w radiu i na wizji sprawiają, że Paweł świetnie uzupełnia nasz zespół. Jesteśmy na ostatniej prostej przed wyborami parlamentarnymi. Nasi widzowie na pewno zobaczą Pawła w trakcie wieczoru wyborczego, a wcześniej we flagowych produkcjach publicystycznych i newsowych – mówi Michał Mandziak, dyrektor obszaru wideo w Wirtualnej Polsce.

Przez osiem ostatnich lat Paweł Pawłowski pracował w RMF FM. Na początku jako reporter, następnie prezenter Faktów Sportowych. Laureat Nagrody Dziennikarzy Małopolski za cykl materiałów interwencyjnych dotyczących nieprawidłowości w krakowskiej hucie. Nominowany do nagrody MediaTory w kategorii DetonaTOR za materiał „Kulisy przetargu na autobusy dla wojska. Kompromitujący błąd szefostwa Autosanu”. Był wysłannikiem stacji na najważniejsze międzynarodowe imprezy sportowe, m.in. mundial w Rosji (2018) oraz w Katarze (2022). Wcześniej związany był z Grupą radiową TIME.

– Po latach „biegania” z mikrofonem, czas na nową przygodę. Przyjemnie jest wejść do studia i sprawdzić się w zupełnie nowej roli. Cieszę się, że mogę dołączyć do najprężniej rozwijającej się grupy medialnej w Polsce. Współpraca z jednymi z najlepszych dziennikarzy w kraju  w połączeniu z moim doświadczeniem, zebranym przez wiele lat pracy w radiu, da na pewno ciekawe efekty – mówi Paweł Pawłowski.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multikino Ursynów zamyka się w sierpniu
Warszawiacy mają ostatnią szansę, by cieszyć się najnowszymi hitami filmowymi oraz wyjątkowymi projektami specjalnymi w Multikinie Ursynów. Multipleks zakończy działalność 18 sierpnia tego roku, ale nie odchodzi bez echa – w ostatni weekend swojej działalności obiecuje niezapomniane atrakcje dla kinomanów.
Niebiesko wszędzie: kampania towarzysząca debiutowi platformy Max
Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży...
Sport.pl z projektem premium na Euro 2024
Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej redakcja Sport.pl rozpoczęła nowy projekt dla kibiców zainteresowanych jakościowymi treściami sportowymi – Magazyn.Sport.pl na Euro. Na autorskiej stronie będzie można znaleźć pogłębione teksty eksperckie ukazujące ciekawe tematy związane z piłką nożną i historyczne oraz zaskakujące case studies. Dodatkowo, z okazji...
Dziesięciu twórców internetowych dołączyło do agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych. Są wśród nich m.in. Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), duet PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (258 tys. obserwujących na Instagramie).
Employee TV – z myślą o komunikacji wewnętrznej
Jak ważny jest dialog pomiędzy pracownikiem a pracodawcą? Jak dużym wyzwaniem jest skuteczne dotarcie z komunikatem w tradycyjnej formie? W efektywnej komunikacji wewnętrznej liczy się autentyczność, szacunek, zaangażowanie, ciekawy format i ludzka twarz biznesu. Dlatego agencja 24/7Communication stworzyła nowe narzędzie – Employee...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764