logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Przybylski przeszedł do Kamikaze

  PR 20.05.2019, przeczytano 712 razy

Do zespołu Kamikaze dołączył Paweł Przybylski, na stanowisko Senior Creative Planner. Wcześniej pracował w agencji Deloitte Digital, na analogicznym stanowisku. Współpracował będzie bezpośrednio z Bartłomiejem Brzoskowskim, który kilka tygodni temu awansował w Kamikaze na stanowisko Strategy Directora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-przybylski-przeszedl-do-kamikaze,382510,artykul.html

Paweł Przybylski, nowa osoba w agencji Kamikaze, na stanowisku Senior Creative Planner będzie odpowiedzialny przede wszystkim za wspieranie zespołów agencji w przygotowywaniu ofert dla klientów Kamikaze, prace nad koncepcjami komunikacyjnymi, research i analizę działań marek w kategoriach klienckich, pracę na insightach klienckich oraz tworzenie i prowadzenie prezentacji klienckich.

Poprzednio, przez ponad 3 lata, Paweł Przybylski pracował w Deloitte Digital, ostatnio na stanowisku Senior Creative Planner. Jest absolwentem studiów magisterskich na Uniwersytecie Łódzkim na dwóch kierunkach – Sociologia oraz Etnologia.

Paweł Przybylski będzie współpracował bezpośrednio z Bartłomiejem Brzoskowskim, który kilka tygodni temu awansował w strukturze agencji Kamikaze i objął nowo utworzone stanowisko Strategy Directora. Od czasu kiedy Brzoskowski dołączył do agencji półtora roku temu, pełnił w niej funkcję Senior Strategy Plannera.

- Obecne zmiany oznaczają duże wzmocnienie kompetencji kreatywno-strategicznych naszej agencji. Jest to też konsekwentna realizacja naszej wewnętrznej strategii reorganizowania się w teamach klienckich. Paweł Przybylski skutecznie łączy świat kreacji z warsztatem strategicznym, zaś Bartek Brzoskowski jako Strategy Director pracuje z samodzielnymi strategami i kreatywnymi, ale co warte podkreślenia - jest dla nich bardziej coachem niż managerem zarządzającym ich pracą  - komentuje Michał Ryszkiewicz, Managing Partner agencji Kamikaze.

Źródło: Kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764