logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Sobczak liderem Fin & Tech Practice w PR Calling

  PR 13.01.2022, przeczytano 356 razy
ilustracja

Do agencji PR Calling dołączył Paweł Sobczak, obejmując stanowisko lidera nowoutworzonego działu Fin & Tech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-sobczak-liderem-fin-and-tech-practice-w-pr-calling,394371,artykul.html

W nowej roli Paweł Sobczak odpowiada za zarządzanie i rozwój działu skupiającego kompetencje komunikacyjne z obszarów Finansów i Technologii. Na co dzień koordynuje pracę zespołu konsultantów, realizując działania dla m.in. Billennium, braf.tech, BinnarApps, Lendi, PayPo, funduszu venture capital Czysta3.vc. czy projektowo – Platformy Detalistów. Do jego zadań należy także umacnianie know-howu agencyjnego w obszarach fin & tech, oraz udział w procesach new-biz.

Poprzednio pracował w kilku warszawskich agencjach, w których odpowiadał za komunikację konsumencką i korporacyjną dla firm technologicznych, finansowych i logistycznych, w tym m.in. dla Uber i Uber Eats, PayPal, OVH, Playtech, tedee czy DHL Express. Wspierał także zespoły obsługujące Microsoft, Samsung czy DPD.

Sobczak dołączył do PR Calling we wrześniu 2021 roku. Z PR-em związany jest od 2014 roku.

Źródło: PR Calling

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764