logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Sobczak liderem Fin & Tech Practice w PR Calling

  PR 13.01.2022, przeczytano 679 razy
ilustracja

Do agencji PR Calling dołączył Paweł Sobczak, obejmując stanowisko lidera nowoutworzonego działu Fin & Tech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-sobczak-liderem-fin-and-tech-practice-w-pr-calling,394371,artykul.html

W nowej roli Paweł Sobczak odpowiada za zarządzanie i rozwój działu skupiającego kompetencje komunikacyjne z obszarów Finansów i Technologii. Na co dzień koordynuje pracę zespołu konsultantów, realizując działania dla m.in. Billennium, braf.tech, BinnarApps, Lendi, PayPo, funduszu venture capital Czysta3.vc. czy projektowo – Platformy Detalistów. Do jego zadań należy także umacnianie know-howu agencyjnego w obszarach fin & tech, oraz udział w procesach new-biz.

Poprzednio pracował w kilku warszawskich agencjach, w których odpowiadał za komunikację konsumencką i korporacyjną dla firm technologicznych, finansowych i logistycznych, w tym m.in. dla Uber i Uber Eats, PayPal, OVH, Playtech, tedee czy DHL Express. Wspierał także zespoły obsługujące Microsoft, Samsung czy DPD.

Sobczak dołączył do PR Calling we wrześniu 2021 roku. Z PR-em związany jest od 2014 roku.

Źródło: PR Calling

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764