logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Szaniawski w zarządach spółek radiowych Grupy ZPR Media

  PR 07.06.2019, przeczytano 160 razy
ilustracjastrzałka

Paweł Szaniawski będzie odpowiadał za obszar informacji oraz za rozwój multimedialnego newsroomu w strukturach Grupy ZPR Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-szaniawski-w-zarzadach-spolek-radiowych-grupy-zpr-media,382811,artykul.html

- Doświadczenie medialne Pawła Szaniawskiego oraz jego świeże spojrzenie na pracę naszego newsroomu pozwolą na szersze wykorzystanie potencjału stuczterdziestoosobowego zespołu reporterów radiowych, pracujących w całej Polsce. Dziennikarze otrzymają możliwość rozwoju w ramach Grupy, co z kolei zwiększy naszą konkurencyjność na rynku informacyjnym. Taki kierunek zmian jest zgodny z moim dążeniem do ciągłego zwiększania multimedialności contentu newsowego oraz wzmacniania i zacieśniania współpracy redakcji radiowych, internetowych i prasowych – mówi przewodniczący rady nadzorczej Zbigniew Benbenek.

Paweł Szaniawski ostatnio był związany z dziennikiem „Rzeczpospolita”. Od początku 2017 roku pełnił funkcję szefa działu Wydarzenia oraz szefa wydawców strony głównej rp.pl. Jest pomysłodawcą projektu Ogólnopolskiej Bazy Oświadczeń Majątkowych (OBOM), realizowanego przez Gremi Media SA dzięki środkom z programu Google DNI. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował w tygodniku „Newsweek Polska”, gdzie m.in. kierował działem newsowym. Pracę w mediach zaczął pod koniec lat 90. jako redaktor i wydawca w serwisach internetowych (m.in. „Wiadomości” TVP) oraz reporter „Życia Warszawy”. Jest absolwentem wydziałów prawa i amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Odbył również staż w Missouri School of Journalism.

Do zarządu spółki Radia ESKA SA dołącza także Marcin Gębala, który będzie odpowiadał za finanse spółki. Prezesem Radia ESKA jest Leszek Kozioł. Zarząd spółki TIME SA pozostaje w niezmienionym składzie.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dezinformacja wspierana przez sztuczną inteligencję szerzy się w internecie
Rozwój sztucznej inteligencji (SI) oraz zintegrowanych systemów marketingowych ułatwiły rozprzestrzenianie nieprawdziwych informacji w internecie. Boty rozprzestrzeniają sfabrykowane informacje, powstają systemy SI do manipulowania obrazami i tekstami, a większość społeczeństwa nie weryfikuje prawdziwości pozyskiwanych informacji. Korporacje technologiczne i...
Narzędzia do pracy zespołowej online znajdują się na fali wznoszącej.  W dużym stopniu to zasługa powiewu świeżości, jaki wniosły takie rozwiązania jak Slack czy Microsoft Teams.
Wyszukiwarka Google została stworzona po to, aby zapewnić każdemu dostęp do informacji w Internecie. W obliczu dziesiątek tysięcy aktywnych stron internetowych, setek godzin filmów, tysięcy tweetów i newsów publikowanych w każdej minucie dnia, naszym zadaniem jest przeszukiwanie tych treści i znajdowanie możliwie najbardziej pomocnych wyników....
Clotify jest mobilną platformą AD-TECH, która skrywa w sobie szerokie spektrum możliwości zarówno dla mediów telewizyjnych, sponsorów lokowania produktów jak i użytkowników. To pierwsza w  Polsce i Europie aplikacja mobilna, która umożliwia przekierowanie widzów z programów telewizyjnych, przez „second...
Wyniki badania Gemius/PBI za sierpień 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764