logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Szustkiewicz dołącza do zespołu Lvl Up Media

  PR 28.07.2022, przeczytano 671 razy

Paweł Szustkiewicz objął stanowisko Junior Media Plannera w Agencji LVL UP MEDIA z Grupy Data Science House. W LVL UP MEDIA odpowiada za planowanie i zakup kampanii w digitalu oraz bieżącą obsługę klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-szustkiewicz-dolacza-do-zespolu-lvl-up-media,396739,artykul.html

Paweł rozpoczął swoją karierę w pracy z mediami w 2014 roku. Od tamtej pory związany był głównie z zakupem jak i planowaniem mediów offline pracując wcześniej w OMD oraz Mediacomie. Podczas swojej dalszej kariery poznał również marketing od strony tworzenia kreacji jak i działań PR’owych.

W życiu prywatnym miłośnik historii, mitologii świata i szeroko pojętej fantastyki inspirowanej tymi dziedzinami.

Źródło: LVL UP MEDIA

www.levelupmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764