logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Tabędzki szefem wydawców online Zloteprzeboje.pl, Radiopogoda.pl i Rockradio.pl

  PR 03.03.2023, przeczytano 1395 razy

W czwartek, 2 marca 2023 r. Paweł Tabędzki objął funkcję szefa wydawców online, odpowiedzialnego za serwisy i aplikacje stacji muzycznych z portfolio Grupy Radiowej Agory – Radia Złote Przeboje, Radia Pogoda i Rock Radia.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-tabedzki-szefem-wydawcow-online-zloteprzeboje.pl%2C-radiopogoda.pl-i-rockradio.pl,399157,artykul.html

Paweł Tabędzki zajmie się przede wszystkim rozwojem oferty kontentowej stron internetowych radiostacji: www.zloteprzeboje.pl, www.radiopogoda.pl i www.rockradio.pl.

- W naszych działaniach mocno stawiamy na rozwój stacji muzycznych w obszarze digitalowym. Dlatego naturalnym krokiem było stworzenie nowego stanowiska, jakim jest szef wydawców online. Pozwoli nam to położyć większy nacisk na treści cyfrowe oraz przygotowywać więcej unikalnego kontentu dla naszych odbiorców – mówi Piotr Jaroszewski, dyrektor stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory, która od tego tygodnia wraz z Eurozetem tworzy Grupę Eurozet.  

Poprzednio - od lutego 2022 r. Paweł Tabędzki pracował w Grupie Wirtualna Polska, gdzie był odpowiedzialny za wydawanie ogólnopolskiego portalu horyzontalnego o2.pl. Wcześniej, w latach 2017-2022 pełnił funkcję redaktora prowadzącego w Grupie ZPR Media (serwisy Radia ESKA i „Super Expressu”).  

Strony internetowe www.zloteprzeboje.pl, www.radiopogoda.pl i www.rockradio.pl, a także aplikacje mobilne poszczególnych marek, zapewniają ważną interakcję z odbiorcami, są też platformą do budowania społeczności wokół brandów. Internauci mają również dostęp do unikalnych treści digitalowych powiązanych ze stacjami grupy - jak podcasty, teksty oraz materiały wideo.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

O tym się mówi: tekst Wojciecha Czuchnowskiego na czele zestawienia w marcu
W marcu zestawienie najbardziej zasięgowych publikacji otwiera artykuł Wojciecha Czuchnowskiego z „Gazety Wyborczej” na temat posła Dariusza Mateckiego oraz dowodów zacierania przez niego śladów i utrudniania śledztwa dotyczącego Funduszu Sprawiedliwości. Comiesięczny raport „O tym się mówi” przygotowuje Instytut Monitorowania Mediów (IMM) we współpracy z Radiem ZET....
Grupa Polsat Plus patronem medialnym Mastercard OFF CAMERA 2025
To już trzeci raz, gdy Grupa Polsat Plus występuje w roli patrona medialnego Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA. Między 25 kwietnia a 4 maja Kraków ponownie stanie się filmową stolicą Europy, a Grupa Polsat Plus znajdzie się w samym sercu tego wydarzenia. 
Cennik reklam na UEFA Women’s EURO 2025
Biuro Reklamy i Marketingu TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Kobiet UEFA Women’s EURO 2025. Będzie to pierwszy turniej kobiecej piłki nożnej w całości dostępny w telewizji za darmo. Pierwszy raz w historii mecze z udziałem polskiej reprezentacji kobiet zostaną wyemitowane na antenie głównej Telewizji...
TVP ogłasza beneficjentów  32. akcji „Reklama Dzieciom”
Prawie osiemdziesiąt organizacji i placówek zostało beneficjentami 32. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2024 roku w TVP1, tuż po „19:30”, wyniósł 2 229 000 złotych. Był to najlepszy finansowo wynik od 2006 roku. Akcję wsparło 20 reklamodawców.
Wasiak kontra Chalidow – kampania promocyjna CANAL+
Zarówno fanom MMA, jak i miłośnikom serialu TheOffice PL ciężko byłoby sobie wyobrazić starcie zawodowego, legendarnego fightera KSW z fikcyjną postacią jednego z seriali.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764