logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Tabędzki szefem wydawców online Zloteprzeboje.pl, Radiopogoda.pl i Rockradio.pl

  PR 03.03.2023, przeczytano 928 razy

W czwartek, 2 marca 2023 r. Paweł Tabędzki objął funkcję szefa wydawców online, odpowiedzialnego za serwisy i aplikacje stacji muzycznych z portfolio Grupy Radiowej Agory – Radia Złote Przeboje, Radia Pogoda i Rock Radia.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-tabedzki-szefem-wydawcow-online-zloteprzeboje.pl%2C-radiopogoda.pl-i-rockradio.pl,399157,artykul.html

Paweł Tabędzki zajmie się przede wszystkim rozwojem oferty kontentowej stron internetowych radiostacji: www.zloteprzeboje.pl, www.radiopogoda.pl i www.rockradio.pl.

- W naszych działaniach mocno stawiamy na rozwój stacji muzycznych w obszarze digitalowym. Dlatego naturalnym krokiem było stworzenie nowego stanowiska, jakim jest szef wydawców online. Pozwoli nam to położyć większy nacisk na treści cyfrowe oraz przygotowywać więcej unikalnego kontentu dla naszych odbiorców – mówi Piotr Jaroszewski, dyrektor stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory, która od tego tygodnia wraz z Eurozetem tworzy Grupę Eurozet.  

Poprzednio - od lutego 2022 r. Paweł Tabędzki pracował w Grupie Wirtualna Polska, gdzie był odpowiedzialny za wydawanie ogólnopolskiego portalu horyzontalnego o2.pl. Wcześniej, w latach 2017-2022 pełnił funkcję redaktora prowadzącego w Grupie ZPR Media (serwisy Radia ESKA i „Super Expressu”).  

Strony internetowe www.zloteprzeboje.pl, www.radiopogoda.pl i www.rockradio.pl, a także aplikacje mobilne poszczególnych marek, zapewniają ważną interakcję z odbiorcami, są też platformą do budowania społeczności wokół brandów. Internauci mają również dostęp do unikalnych treści digitalowych powiązanych ze stacjami grupy - jak podcasty, teksty oraz materiały wideo.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Wystartowała kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest też konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
Zmiany w dziale sprzedaży „Wyborczej”
W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza”. Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.  
Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat
16 kwietnia, w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez Patronów audycje. A wieczorem o godzinie 19.00 creme de la creme, czyli koncert WAGLEWSKI FISZ EMADE w koncert holu z udziałem Patronów.
Bankier.pl otrzymał nagrodę Media Rynku 2023
Portal Bankier.pl otrzymał nagrodę MEDIA RYNKU 2023 podczas jubileuszowej, 10 edycji gali Invest Cuffs towarzyszącej największej w Europie konferencji gromadzącej przedstawicieli świata inwestorów. W głosowaniu, w którym wzięło udział ponad 138 tysięcy osób, Bankier.pl pokonał inne nominowane w tej kategorii redakcje:...
Media relations - PR-owcy a dziennikarze
Dziennikarze otrzymują dziennie średnio kilkadziesiąt informacji prasowych od działów PR lub agencji PR-owych, z czego udaje się im przeczytać od 10 do 30 proc. O tym, czy informacja prasowa będzie wykorzystana przez dziennikarza decyduje najczęściej tytuł, treść maila oraz nadawca wiadomości. Jak wynika z raportu „Media relations. Status związku – to skomplikowane”...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764