Paweł Trochimiuk otrzymał tytuł Człowieka Roku Public Relations. Jest to pierwszy taki tytuł przyznany przez magazyn Brief podczas dorocznej gali, w której nagradzane są najlepsze osobowości w branży reklamy, marketingu i public relations.
Nagroda została przyznana za wkład, jaki Paweł Trochimiuk jako wieloletni prezes Związku Firm Public Relations oraz Prezes Zarządu największej polskiej agencji PR wniósł w rozwój branży public relations w Polsce oraz w wyznaczanie standardów biznesowych i edukacyjnych w branży. W tym roku po raz pierwszy przyznano także wyróżnienia nagradzające projekty prowadzone na rzecz sektora publicznego. Tytuł najlepszej w tej kategorii wręczono kampanii informacyjno-edukacyjnej „Poznaj atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią”, prowadzonej na rzecz Ministerstwa Gospodarki przez konsorcjum, którego liderem jest Partner of Promotion.
Paweł Trochimiuk jest ekspertem z zakresu komunikacji społecznej, doradztwa strategicznego, relacji inwestorskich oraz zarządzania. W 1994 roku założył Partner of Promotion, która od 5-lat jest liderem wśród agencji PR w Polsce. W latach 2001-2012 był prezesem i wiceprezesem Związku Firm Public Relations. Jest wykładowcą Uniwersytetu Warszawskiego oraz London School of Public Relations, a także jurorem polskich i zagranicznych konkursów branżowych takich jak: Złote Spinacze, Cannes Lions, KTR, Sabre Awards, Prawda Awards.
Źródło: Partner of Promotion