logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Trochimiuk z tytułem Człowiek Roku Public Relations

  PR 01.10.2012, przeczytano 3586 razy
ilustracjastrzałka

Paweł Trochimiuk otrzymał tytuł Człowieka Roku Public Relations. Jest to pierwszy taki tytuł przyznany przez magazyn Brief podczas dorocznej gali, w której nagradzane są najlepsze osobowości w branży reklamy, marketingu i public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-trochimiuk-z-tytulem-czlowiek-roku-public-relations,16782,artykul.html

Nagroda została przyznana za wkład, jaki Paweł Trochimiuk jako wieloletni prezes Związku Firm Public Relations oraz Prezes Zarządu największej polskiej agencji PR wniósł w rozwój branży public relations w Polsce oraz w wyznaczanie standardów biznesowych i edukacyjnych w branży. W tym roku po raz pierwszy przyznano także wyróżnienia nagradzające projekty prowadzone na rzecz sektora publicznego. Tytuł najlepszej w tej kategorii wręczono kampanii informacyjno-edukacyjnej „Poznaj atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią”, prowadzonej na rzecz Ministerstwa Gospodarki przez konsorcjum, którego liderem jest Partner of Promotion.

Paweł Trochimiuk jest ekspertem z zakresu komunikacji społecznej, doradztwa strategicznego, relacji inwestorskich oraz zarządzania. W 1994 roku założył Partner of Promotion, która od 5-lat jest liderem wśród agencji PR w Polsce. W latach 2001-2012 był prezesem i wiceprezesem Związku Firm Public Relations. Jest wykładowcą Uniwersytetu Warszawskiego oraz London School of Public Relations, a także jurorem polskich i zagranicznych konkursów branżowych  takich jak:  Złote Spinacze, Cannes Lions, KTR, Sabre Awards, Prawda Awards.

Źródło: Partner of Promotion

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764