logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Wojtak wraca do Isobar Polska

  PR 24.04.2019, przeczytano 1003 razy

Paweł Wojtak objął stanowisko Design Studio Directora. Odpowiada za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem graficznym agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-wojtak-wraca-do-isobar-polska,382202,artykul.html

Paweł Wojtak ma kilkunastoletnie doświadczenie w agencjach reklamowych i jako freelancer. Rozwija również własny biznes skupiony wokół projektowania i druku cyfrowego tkanin.

Do Isobaru wrócił po dwuletniej nieobecności. Przeszedł z agencji OS3, gdzie przez ostatnie 6 miesięcy pełnił funkcję Design and Studio Directora. Doświadczenie zdobywał pracując jako Senior Art Director i Art Director w Isobar Polska (PLAY,  Dictador, Radio Zet, Skoda, Provident) czy Leo Burnett (Orange, T-MOBILE, PZU, Fiat, AXA, Heineken, Samsung, Smirnoff, P&G, Amnesty International, Fundacja Integracja, Castorama, Hivokryzja, LOT, Jeep, Philip Morris).

Paweł jest absolwentem Wydziału Grafiki ASP w Warszawie.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764