logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Payback z nową kampanią „Uratuj Punkciaka”

  PR 22.01.2019, przeczytano 1619 razy
ilustracjastrzałka

PAYBACK wystartował z kampanią „Uratuj Punkciaka”, w ramach której zachęca uczestników Programu do tego, aby byli smart shopperami i wykorzystali do końca lutego br. wszystkie punkty zgromadzone ponad 3 lata temu. W przeciwnym razie stracą one swoją ważność. Punkty można przeznaczyć na zakupy w ponad 3 tysiącach sklepów partnerów Programu, nagrody PAYBACK, mile Miles & More lub program dożywiana dzieci Pajacyk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/payback-z-nowa-kampania-_uratuj-punkciaka_,380897,artykul.html

Smart shopper szuka dodatkowych benefitów…

– Nadrzędnym celem PAYBACK jest wspieranie wszystkich partnerów Programu we wzmacnianiu i pogłębianiu relacji z ich klientami. Zadanie to realizujemy m.in. poprzez długofalowe angażowanie konsumentów i dostarczanie im dodatkowej przyjemności z zakupów, dlatego gorąco zachęcamy ich do regularnego korzystania ze wszystkich benefitów, jakie daje nasz Program. Wierzymy, że każdy lubi być nagradzany za swoje wybory, oferujemy więc różnorodne możliwości wykorzystania zgromadzonych punktów. Z badania PAYBACK Opinion Poll, przeprowadzonego wiosną 2018 roku, wiemy, że polscy smart shopperzy szukają przede wszystkim atrakcyjnych promocji i rabatów. Punktami PAYBACK mogą w bardzo łatwy sposób obniżyć swój rachunek za zakupy u wszystkich partnerów Programu, co przynosi wymierną korzyść finansową – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.

ilustracjastrzałka

… i sięga po nagrody

Inną opcją wykorzystania punktów jest ich wymiana na nagrody PAYBACK. Uczestnicy Programu mogą wybierać spośród około 1000 artykułów, wśród których są zarówno akcesoria codziennego użytku, jak i produkty premium, a także vouchery do zrealizowania u wybranych partnerów PAYBACK, takich jak Allegro, Multikino, Orange, PizzaPortal.pl czy MyTaxi. Bestseller to obecnie karta podarunkowa Allegro o wartości 50 złotych. Bardzo dużą popularnością cieszy się sprzęt i akcesoria kuchenne oraz do sprzątania, a także elektronika i produkty z kategorii „uroda”.

ilustracjastrzałka

– Może się wydawać, że uzbieranie wystarczającej liczby punktów, aby móc wymienić je na nagrodę, wymaga dużo czasu. Tymczasem w naszej ofercie mamy np. vouchery o różnej wartości do realizacji u wybranych partnerów PAYBACK. Aby je otrzymać, nie potrzeba wcale wielu punktów. Ponadto, na stronie PAYBACK.pl codziennie zamieszczamy eKupony, dzięki którym można szybko zwiększać swoje saldo punktowe. Wystarczy aktywować kupon i wejść na stronę wybranego partnera, u którego chcemy zrobić zakupy online, przez PAYBACK.pl lub wybrać się do sklepu stacjonarnego i zeskanować swoją kartę PAYBACK przy kasie – mówi Robert Olędzki, Digital Business Director w PAYBACK Polska.

ilustracjastrzałka

PAYBACK z uwagą śledzi rynkowe trendy, dlatego stale aktualizuje ofertę swoich nagród i wprowadza lubiane przez konsumentów marki oraz popularne produkty. Wśród nowości jest m.in. kiosk z prasą cyfrową z różnymi czasopismami w wersji elektronicznej, a także audiobooki, np. do nauki języków obcych i ebooki, dostępne dla klientów z saldem już od 500 punktów.

Uratuj Punkciaka

Kampania „Uratuj Punkciaka” realizowana jest w kanałach własnych PAYBACK – na stronie PAYBACK.pl, profilu firmy na Facebooku oraz w aplikacji mobilnej, jak również w punktach sprzedaży wybranych partnerów. Prowadzona jest też komunikacja bezpośrednia do zarejestrowanych posiadaczy karty Programu.

ilustracjastrzałka

Źródło: PAYBACK Polska

www.payback.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764