logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Payback z nową stroną internetową

  PR 29.03.2018, przeczytano 750 razy
ilustracjastrzałka

Jeszcze więcej angażujących funkcji znajdą uczestnicy Programu na nowej stronie PAYBACK.pl. Jest to na przykład możliwość monitorowania i analizowania swojej aktywności w Programie PAYBACK lub śledzenia postępów w zbieraniu punktów na wymarzoną nagrodę. Nowy serwis ze spersonalizowanymi ofertami, ciekawymi funkcjonalnościami oraz atrakcyjną grafiką, a także układem pozwalającym na łatwiejszą nawigację i bardziej intuicyjny dostęp do informacji wystartował 21 marca 2018 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/payback-z-nowa-strona-internetowa,35994,artykul.html

Uczestnicy Programu na nowej stronie PAYBACK.pl znajdą jeszcze więcej spersonalizowanych ofert od swoich ulubionych partnerów, dzięki czemu będą mogli szybciej zbierać punkty PAYBACK. Dodatkowo, nowy portal umożliwia wybór nagrody, którą chce się zdobyć. Rozbudowana została również sekcja monitorowania aktywności w ramach Programu. Znajdują się w niej przejrzyste wykresy podsumowujące dotychczasowe działania oraz historia zbieranych punktów. Funkcjonalności te pozwalają uczestnikom na bieżąco monitować postęp w gromadzeniu punktów oraz pomagają podejmować kolejne kroki mające na celu szybsze otrzymanie wymarzonej nagrody.

– Projektując nową odsłonę witryny PAYBACK.pl zależało nam na jeszcze większym zaangażowaniu uczestników w Program PAYBACK. Jest to zgodne z naszą filozofią, która zakłada przechodzenie od pasywnej lojalizacji w kierunku aktywnego angażowania. W związku z tym, na stronie pojawiły się interaktywne elementy pozwalające na śledzenie postępów w zbieraniu punktów czy wyznaczanie sobie samemu celu, jakim jest zdobycie wybranej nagrody. Ważnym elementem angażowania jest również personalizacja, dlatego na przykład kupony na stronie będą się wyświetlać w kolejności dopasowanej do preferencji danego użytkownika – mówi Małgorzata Nasternak, Product&UX Team Leader w PAYBACK Polska.

Na odświeżonej stronie PAYBACK.pl pojawi się też wiele nowych możliwości filtrowania i wyszukiwania kuponów oraz partnerów. Te dwa elementy będzie można sortować po kategorii, alfabetycznie lub po ostatnio dodanych czy rekomendowanych, dzięki czemu odnalezienie intersującej nas oferty będzie jeszcze łatwiejsze. Uczestnicy Programu w dalszym ciągu będą mogli zbierać punkty za oglądanie spotów reklamowych w ramach Videomanii i tym samym, w łatwy i przyjemny sposób przybliżać się do nagród.

Źródło: PAYBACK Polska

www.payback.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mateusz Masternak, czołowy polski pięściarz, rozpoczął współpracę z Publiconem. Dołączył tym samym m.in. do Huberta Hurkacza, powierzając agencji wspieranie rozwoju swojej kariery od strony biznesowej.
Cintiq Pro 16 to najnowszy tablet piórkowy od Wacom, zapewniający naturalne wrażenie rysowania po papierze. Oferuje m.in. wysoką rozdzielczość 4K (3840 x 2160), funkcje zwiększające produktywność oraz odwzorowanie 98% przestrzeni barw Adobe® RGB, dzięki czemu świetnie nadaje się do najróżniejszych zastosowań kreatywnych.
Firma AL-KO sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki
Firma AL-KO podjęła decyzję o rozpoczęciu współpracy sponsoringowej z Polską Ligą Siatkówki S.A.. Firma została Sponsorem Tytularnym Superpucharów Polski kobiet i mężczyzn oraz Oficjalnym Sponsorem PlusLigi, TAURON Ligi oraz TAURON 1. Ligi. Umowa została podpisana na 3 lata.
Kampania „Wszyscy lubią Łaciate”
„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube.
El Padre dla Optibuy i PSML
19 i 20  października na zlecenie firmy OptiBuy oraz Stowarzyszenia PSML  w warszawskim Crowne Plaza Warsaw – The HUB odbyła się VIII edycja konferencji PROCON/POLZAK 2021. Agencja El Padre była partnerem tego wydarzenia i wspierała organizację konferencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764