logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Payback z nową stroną internetową

  PR 29.03.2018, przeczytano 1057 razy
ilustracjastrzałka

Jeszcze więcej angażujących funkcji znajdą uczestnicy Programu na nowej stronie PAYBACK.pl. Jest to na przykład możliwość monitorowania i analizowania swojej aktywności w Programie PAYBACK lub śledzenia postępów w zbieraniu punktów na wymarzoną nagrodę. Nowy serwis ze spersonalizowanymi ofertami, ciekawymi funkcjonalnościami oraz atrakcyjną grafiką, a także układem pozwalającym na łatwiejszą nawigację i bardziej intuicyjny dostęp do informacji wystartował 21 marca 2018 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/payback-z-nowa-strona-internetowa,35994,artykul.html

Uczestnicy Programu na nowej stronie PAYBACK.pl znajdą jeszcze więcej spersonalizowanych ofert od swoich ulubionych partnerów, dzięki czemu będą mogli szybciej zbierać punkty PAYBACK. Dodatkowo, nowy portal umożliwia wybór nagrody, którą chce się zdobyć. Rozbudowana została również sekcja monitorowania aktywności w ramach Programu. Znajdują się w niej przejrzyste wykresy podsumowujące dotychczasowe działania oraz historia zbieranych punktów. Funkcjonalności te pozwalają uczestnikom na bieżąco monitować postęp w gromadzeniu punktów oraz pomagają podejmować kolejne kroki mające na celu szybsze otrzymanie wymarzonej nagrody.

– Projektując nową odsłonę witryny PAYBACK.pl zależało nam na jeszcze większym zaangażowaniu uczestników w Program PAYBACK. Jest to zgodne z naszą filozofią, która zakłada przechodzenie od pasywnej lojalizacji w kierunku aktywnego angażowania. W związku z tym, na stronie pojawiły się interaktywne elementy pozwalające na śledzenie postępów w zbieraniu punktów czy wyznaczanie sobie samemu celu, jakim jest zdobycie wybranej nagrody. Ważnym elementem angażowania jest również personalizacja, dlatego na przykład kupony na stronie będą się wyświetlać w kolejności dopasowanej do preferencji danego użytkownika – mówi Małgorzata Nasternak, Product&UX Team Leader w PAYBACK Polska.

Na odświeżonej stronie PAYBACK.pl pojawi się też wiele nowych możliwości filtrowania i wyszukiwania kuponów oraz partnerów. Te dwa elementy będzie można sortować po kategorii, alfabetycznie lub po ostatnio dodanych czy rekomendowanych, dzięki czemu odnalezienie intersującej nas oferty będzie jeszcze łatwiejsze. Uczestnicy Programu w dalszym ciągu będą mogli zbierać punkty za oglądanie spotów reklamowych w ramach Videomanii i tym samym, w łatwy i przyjemny sposób przybliżać się do nagród.

Źródło: PAYBACK Polska

www.payback.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764