logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Paymeequal – międzypłciowe nierówności płacowe w kampanii społecznej Pracowni_eb

  PR 07.12.2018, przeczytano 716 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się multimediowa kampania społeczna #PayMeEqual, zwracająca uwagę na problem tzw. luki płacowej. To projekt przygotowany przez Pracownię_EB, agencję należącą do GoldenLine, we współpracy z pracodawcami, inicjatywą UN Global Compact i Państwową Inspekcją Pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paymeequal-%E2%80%93-miedzyplciowe-nierownosci-placowe-w-kampanii-spolecznej-pracowni_eb,380450,artykul.html

Według raportu Ministerstwa Pracy, Rodziny i Polityki Społeczne różnice w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn zatrudnionych na takich samych stanowiskach sięgają nawet 17 proc. W przeliczeniu na złotówki, różnica na korzyść mężczyzn to średnio aż 700 zł. Im wyższe stanowisko, tym wyższe różnice – na poziomie dyrektorskim kobiety zarabiają nawet kilka tysięcy złotych mniej.

Pracownia_EB, wraz z czołowymi pracodawcami i partnerami publicznymi, postanowiła poszukać rozwiązania tego problemu. We współpracy z firmami Lidl Polska, PepsiCo Polska i PMI Polska, organizacją United Nations Global Compact – inicjatywą Sekretarza Generalnego ONZ na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz przy wsparciu Państwowej Inspekcji Pracy zorganizowała kampanię społeczno-wizerunkową #PayMeEqual.

Kampania #PayMeEqual jest obecna w mediach (internet, prasa, radio) od poniedziałku, 3 grudnia br. W ramach akcji temat nierówności płacowych będzie obecny na łamach rozmaitych mediów. W poniedziałek specjalna sekcja poświęcona temu problemowi pojawiła się na portalu Gazeta.pl, a w kolejnych dniach kwestia nierówności będzie obecna w „Gazecie Wyborczej”, Radiu TOK FM, w serwisie rekrutacyjnym Goldenline.pl i na profilu akcji na Facebooku – Pay_Me_Equal.

Celem projektu #PayMeEqual jest rozpoczęcie poważnej dyskusji o płacowych dysproporcjach i pokazanie zalet płynących z równościowego środowiska pracy. W trakcie debaty partnerzy wypracują listę konkretnych rozwiązań, które pozwolą wyeliminować lukę płacową, a jednocześnie nie zrujnują budżetów firm.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764