logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paypo rozszerza współpracę z PR Calling

  PR 15.04.2024, przeczytano 233 razy

PayPo – lider usług BNPL (z ang. buy now, pay later) w Polsce adresowanych do sklepów internetowych, rozszerza współpracę z PR Calling. Do tej pory agencja odpowiadała za komunikację zewnętrzną firmy, w tym m.in. działania z zakresu media relations, pozycjonowanie eksperckie i PR kryzysowy. Aktualnie PR Calling zajmuje się także działaniami niestandardowymi, które mają na celu spotęgowanie widoczności marki w mediach. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paypo-rozszerza-wspolprace-z-pr-calling,403850,artykul.html

PayPo działa na rynku od 2016 roku, a z rozwiązania firmy można skorzystać aktualnie w ponad 30 tys. sklepów online, w tym m.in. CCC, Modivo, eobuwie.pl, Reserved czy Media Markt. Firma oferuje możliwość zapłacenia w momencie, gdy konsument jest pewny swojego wyboru. W ten sposób może zrealizować zamówienie natychmiast, a zapłacić za nie później, tym samym dając sobie czas na mądre, przemyślane zakupy: odebranie zamówienia, sprawdzenie produktów i zastanowienie się, czy mu pasują. W przypadku sklepów, usługi PayPo zwiększają ich wolumen sprzedaży, mając istotny wpływ na wzrost wartości koszyka o ok. 20-100 proc. oraz znacząco zmniejszając liczbę tzw. porzuconych koszyków o ok. 15-20 proc.

– Stawiamy na obecność naszej marki w mediach branżowych i ogólnopolskich, a także na budowanie relacji z dziennikarzami. Dlatego w aspekcie działań PR zależy nam na współpracy z agencją, która działa skutecznie i rozumie nasze potrzeby. Z PR Calling mamy już zbudowaną długofalową relację i wspólnie docieramy do szerokiego grona odbiorców – wyjaśnia Edyta Szymanowska, Head of Content Marketing w PayPo. 

– PayPo to niekwestionowany lider wśród dostawców rozwiązań BNPL adresowanych do sklepów internetowych i marka o silnej pozycji na rynku. W 2023 r. liczba aktywnych użytkowników PayPo wyniosła już 1,8 mln osób, a firma obsłużyła około 13,5 mln transakcji, na łączną kwotę 3,6 mld zł. Cieszymy się zarówno z długofalowej współpracy i zaufania, jakim obdarzyło nas PayPo, jak również z partnerskiej relacji, nawiązanej na wspólnej drodze komunikacyjnej. Za nami wiele sukcesów, a w planach kolejne, ambitne cele do zrealizowania – komentuje Marta Tyszer, partner zarządzająca PR Calling.

Za realizację działań po stronie agencji odpowiada Marta Giera, Junior PR & Communications Manager. PayPo współpracuje z PR Calling od sierpnia 2021 r.

Źródło: PR Calling

www.prcalling.com

Dodatkowe informacje:

PR Calling – agencja public relations, która w ramach dwóch obszarów kompetencyjnych: B2B Practice oraz Fin&Tech Practice, na co dzień pomaga swoim klientom w realizacji ich celów biznesowych oraz komunikacyjnych, zapewniając optymalny mix usług PR, social media oraz digital. Jedna z najlepiej ocenianych agencji PR w raporcie „Agencje PR”, przygotowanym przez magazyn „Media Marketing Polska”. Realizowała działania dla takich firm, jak m.in. PayU, iTaxi, Audioteka, Listonic, PayPo, Mindshare, Brand New Galaxy, Billennium czy Saule Technologies.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
Walk Creative wspiera Sony Europe
Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. Oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek. W ramach kampanii powstało pięć spotów, w których główny bohater, jeden z najpopularniejszych polskich raperów White 2115, i produkty z nowej serii ULT POWER SOUND znajdują się w zupełnie różnych,...
Energetyczna kampania od Warki Energy
Napój energetyczny Warka Energy powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich, przepełnionych towarzyską energią spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek Warki Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764