logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PayPo z kampanią na lotniskach - Leć teraz, zapłać później

  PR 08.05.2025, przeczytano 220 razy
ilustracja

PayPo z końcem kwietnia wprowadził nową ofertę „Leć teraz, zapłać później”, skierowaną do osób planujących podróże. Oferta umożliwia opłacenie w modelu BNPL (buy now, pay later) biletów lotniczych oraz innych usług turystycznych, takich jak rezerwacja hotelu czy zakup zorganizowanego wyjazdu, u wybranych partnerów akcji. Klienci mogą skorzystać z jednej z dwóch wygodnych opcji: odroczenia płatności do 30 dni bez dodatkowych kosztów lub rozłożenia jej na 6 równych rat na preferencyjnych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paypo-z-kampania-na-lotniskach---lec-teraz%2C-zaplac-pozniej,408697,artykul.html

Coraz więcej Polaków planuje wakacyjne wyjazdy. Jak wynika z danych CBOS, aż 61% dorosłych deklaruje, że w 2025 roku wybierze się w podróż wypoczynkową lub turystyczną - to jeden z najwyższych wyników od lat1. Równocześnie rośnie potrzeba świadomego i elastycznego zarządzania domowym budżetem, szczególnie w kontekście większych, sezonowych wydatków. Odpowiadając na te oczekiwania, firma PayPo wraz z końcem kwietnia wprowadziła ofertę „Leć teraz, zapłać później”, stworzoną z myślą o osobach planujących zarówno krajowe, jak i zagraniczne podróże.

ilustracjastrzałka

Leć na wakacje, zapłać za nie później

Wzrost zainteresowania podróżami idzie w parze z rosnącą popularnością rozwiązań finansowych, które wspierają elastyczne zarządzanie domowym budżetem. Jak pokazuje raport „Polak na zakupach z BNPL” opracowany przez PayPo, aż 72,6% użytkowników planuje swoje wydatki i tworzy budżet domowy, a 60,3% deklaruje, że płatności odroczone pomagają im skuteczniej nim zarządzać, przede wszystkim dzięki możliwości rozłożenia wydatków na mniejsze raty. Co więcej, 56,3% badanych podkreśla, że dzięki BNPL mogą pozwolić sobie na zakup w dogodnym momencie i opłacić go w późniejszym terminie, nie nadwyrężając bieżących środków finansowych. To szczególnie istotne w przypadku większych wydatków, takich jak wyjazdy wakacyjne czy rodzinne podróże.

Wprowadzając ofertę „Leć teraz, zapłać później” odpowiadamy na rosnące potrzeby klientów, którzy coraz częściej podróżują i poszukują elastycznych rozwiązań finansowych - mówi Piotr Szymczak, Chief Growth Officer w PayPoI dodaje: Podróże to często większe, skumulowane wydatki, dlatego nasza usługa pozwala je rozłożyć w czasie, bez konieczności jednorazowego obciążania budżetu. Dzięki temu klienci mogą lepiej planować wyjazdy, zarówno krajowe, jak i zagraniczne, i korzystać z atrakcyjnych ofert, takich jak promocyjne bilety lotnicze, rezerwacje hoteli czy wyjazdy zorganizowane, płacąc wtedy, gdy jest to dla nich najodpowiedniejsze. To rozwiązanie, które łączy wygodę, bezpieczeństwo i kontrolę nad finansami, wpisując się w nowoczesne podejście do zarządzania domowym budżetem.

To, co wyróżnia tę ofertę, to preferencyjne warunki z niższymi kosztami rat niż w przypadku standardowych usług PayPo. Dodatkowo płatność można zawsze rozłożyć na 6 rat, bez względu na wartość transakcji.

Kampania promująca “Leć teraz, zapłać później” na lotniskach

W maju wystartowała kampania wizerunkowa promująca nową ofertę. Kreacje pojawiły się w kanałach digital oraz w outdoorze, między innymi na trzech największych lotniskach w Polsce (Warszawa Chopin, Kraków Balice oraz Wrocław Starachowice).

Lotniska to idealna przestrzeń do dotarcia do osób, które są w trakcie planowania podróży i mogą być szczególnie zainteresowane elastycznymi formami finansowania wyjazdów - tłumaczy Piotr Szymczak, Chief Growth Officer PayPo. I podsumowuje: Kampania startuje w kluczowym momencie, gdy wiele osób rezerwuje wakacyjne urlopy, dlatego chcemy zwiększyć świadomość na temat możliwości korzystania z płatności odroczonych również w branży turystycznej.

Oferta „Leć teraz, zapłać później” dostępna jest u wybranych partnerów turystycznych i przewoźników. Jej szczegóły oraz lista firm, w których można z niej skorzystać znajdują się na stronie: paypo.pl/p/lec/

Źródło: PayPo

www.paypo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764