logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Payu klientem Cube Group

  PR 26.02.2019, przeczytano 484 razy

Agencja digital marketingowa Cube Group współpracuje z PayU. Agencja odpowiada za działania digital promujące system płatności online wśród klientów biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/payu-klientem-cube-group,381406,artykul.html

Cube Group w ramach podpisanej umowy realizuje dla PayU zadania w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów w digital. Ponadto w ramach współpracy agencja odpowiada za obsługę analityczną PayU oraz stałą optymalizację działań w oparciu o dane. Zadaniem agencji jest wypromowanie systemu płatności i promocji kierowanych do nowych klientów biznesowych.

Komunikacja jest prowadzona m.in. z wykorzystaniem kanałów: display, e-mail marketing, social media, afiliacja. Współpraca została nawiązana długoterminowo.

PayU jest liderem płatności internetowych w Polsce i na wielu rynkach na świecie. Dostarcza prosty w integracji i wygodny w użytkowaniu system płatności, który ułatwia dokonywanie zakupów przez Internet.

Źródło: Cube Group

www.cubegroup.pl


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: CubeGroup

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764