logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Październikowe Dni Otwarte Ikonos: Podsumowanie

  PR 02.11.2018, przeczytano 1332 razy
ilustracjastrzałka

19 października miały miejsce Dni Otwarte Fabryki IKONOS. Uczestnicy goszczący siedzibę opolskiego producenta mediów do druku mogli przyjrzeć się i przetestować nowości z tutejszej fabryki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pazdziernikowe-dni-otwarte-ikonos%3A-podsumowanie,380004,artykul.html

- Daliśmy uczestnikom szansę podglądnięcia procesu produkcji polskich materiałów takich jak folie samoprzylepne, laminaty, folie dekoracyjne czy media powlekane takie jak backlity czy blockouty. Nie mamy się czego wstydzić, gdyż media produkowane w Opolu trafiają do odbiorców w 50 krajach. Co więcej ich jakość plasuje się w segmencie „premium”.

Polskie materiały = światowa jakość

Ikonos z każdym miesiącem wprowadza nowe produkty. Ostatnio na rynek została wprowadzona ekonomiczna i zarazem ekologiczna, wysokiej jakości folia monomerowa o grubości 80 mikronów. Posiada ona także akrylowy klej o zwiększonej przyczepności.

- IKONOS przenosi na polski grunt europejską tendencję obniżania kosztów druku przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich europejskich standardów dotyczących ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa użytkowania materiału – wszystkie materiały z rodziny PROFIFLEX PRO produkowane są wyłącznie z europejskich surowców, posiadających deklaracje zgodności REACH, co ma przełożenie na posiadane certyfikaty PZH. Bardzo atrakcyjna cena pozwoli konkurować z tanimi i szkodliwymi  foliami z Chin.

Jedną z nowych serii materiałów IKONOS jest Quick-Stick, które charakteryzują się specjalnym nałożeniem kleju na folię. Dzięki gęsto i regularnie ułożonym punktom kleju, folia jest niezwykle łatwa w aplikacji i można ją bez problemowo przyklejać z miejsca na miejsce. Łatwość aplikacji będzie doceniana przez mniej doświadczonych aplikatorów i producentów oznakowań, dzięki czemu można bezpiecznie polecić ją początkującym i „zawodowcom”. Innym ciekawym nośnikiem jest folia IKONOS Tytan, czyli winyl o wzmocnionej sile kleju.

Seria Ikonos Profiflex Deco ART jest rodziną materiałów samoprzylepnych dedykowanych do dekoracji szkła bazujących na foliach PET. Ta linia produktów zawiera wyłącznie materiały „PVC Free”, dzięki czemu jest idealnym rozwiązaniem do wewnętrznych zastosowań długoterminowych. Wszystkie materiały charakteryzują się ciekawym i eleganckim wzornictwem opartym na liniach (seria LINEA), kwadratach (seria QUADRO) lub kropkach (seria PUNTO) w różnych wariantach kolorystycznych: jasno srebrnym, ciemno srebrnym i białym. Dzięki zastosowaniu ultra-transparentnego kleju, seria Deco ART idealnie nadaje się do wymagających aplikacji, takich jak: szklane ściany, kuchnie, wyklejanie powinno być wykonane metodą „na mokro”.

Ikonos rozszerzył także produkcję o niedrogą folię polimerową typu Carbon 3D. Folia ta przeznaczona jest do dekoracji wewnętrznych, dekoracji sprzętów i aplikacji samochodowych. Swoje zastosowanie znajdzie także w dekorowaniu elementów wyposażenia wnętrz, sprzętów RTV i AGD. W aplikacjach samochodowych można je stosować z zewnątrz jako alternatywę dla lakieru, celem uatrakcyjnienia całego lub fragmentów samochodu. Ikonos Carbon to bardzo atrakcyjna cenowo, polimerowa folia PVC o trójwymiarowej strukturze imitującej karbon. Wypukła struktura jest widoczna i wyczuwalna w dotyku. Folia dostępna jest w kolorze czarnym o powłoce matowej. Grubość folii wynosi 150 mikronów i jest ona zabezpieczona przez papier silikonowany. Folia jest odporna na działanie czynników zewnętrznych.

Kolejna nowością z opolskiej fabryki IKONOS jest rodzina materiałów do zadruku atramentami wodnymi i pigmentowymi. Wprowadzenie nowej gałęzi produkcyjnej to kolejny kamień milowy w rozwoju polskiej fabryki. Druk na „małych” ploterach czy atramentach wodno-pigmentowy ma się nadal dobrze i producent chce dostarczać tym użytkownikom jakościowe, rodzime materiały. Pierwszymi materiałami z grupy produktów „AQUA” są papier fotograficzny o gramaturze 245 g/m2 i 100-mikronowa samoprzylepna folia matowa. Premierowe materiały z tej rodziny opuściły fabrykę IKONOS kilka miesięcy temu i zyskały pozytywne opinie od użytkowników z wielu krajów.

- Produkowane od lat folie IKONOS oferowane są w Polsce i kilkudziesięciu rynkach zagranicznych. Folie samoprzylepne IKONOS posiadają atest PZH i nie zawierają szkodliwych substancji takich jak kadm, stąd można je stosować w miejscach użyteczności publicznej, szkołach, szpitalach, mieszkaniach, itd.

Współpraca z najlepszymi

Ikonos jako producent i dystrybutor zdobył uznanie topowego, światowego producenta mediów – SIHL. Dzięki temu opolska firma została wyłącznym dystrybutorem materiałów tej marki.

Papier termotransferowy T-SHIRT, przeznaczony do zadruku za pomocą "zwykłej" drukarki atramentowej. Za pomocą prasy lub… żelazka, można przenieść grafikę na koszulkę, bluzę, czapkę lub inne materiały bawełniane. Papier zapewnia doskonałe, kolorowe, ostre obrazy na białym oraz ciemnym tle. Kolor pozostaje taki sam po wielokrotnym praniu. Papier oferowany jest w formacie kartek A4 w opakowaniach po 10 lub 50 sztuk. Za jego pomocą w warunkach domowych można oznakować wyjątkową koszulkę. Przy kreatywnym pomyśle można sprzedawać takie produkty sprzedawać z wysoką marżą.

SIHL to szwajcarska firma, która specjalizuje się w produkcji m.in. najwyższej jakości materiałów do druku wielkoformatowego. SIHL posiada siedziby w Szwajcarii, Niemczech oraz centrum logistyczne w USA. Firma zatrudnia ponad 500 osób. W portfolio SIHL / IKONOS polscy odbiorcy mogą znaleźć materiały do druku reklam, materiały dla fotografów i artystów czy też materiały do dekoracji.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764