logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Październikowe dni otwarte w Atrium Centrum Ploterowe i Ikonos

  PR 26.09.2023, przeczytano 1379 razy
ilustracjastrzałka

Najbliższe wydarzenie organizowane przez Atrium Centrum Ploterowe to Dni Otwarte, zaplanowane w terminie 19 października br. w siedzibie firmy Atrium Centrum Ploterowe i IKONOS w Opolu. Głównym punktem programu wydarzenia będzie premiera ploterów: zestawu DTF do koszulek Artemis 602, nowego rolowego plotera tnącego Summa S Class 3 TC160 oraz hybrydowego plotera LED-UV Artemis Hybrid 220.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pazdziernikowe-dni-otwarte-w-atrium-centrum-ploterowe-i-ikonos,401501,artykul.html

Uczestnicy wydarzenia będą mogli poznać tajniki obsługi plotera laserowego, druku UV i solwentowego, druku na gadżetach, znakowania koszulek, tworzenia naklejek, zadruku i aplikacji tapet atramentami żywicznymi. Dni Otwarte zostaną poprowadzone przy udziale przedstawicieli firm Mutoh, Summa i Onyx. Do wykonywania prac będzie wykorzystywany profesjonalny sprzęt z Laboratorium Druku Atrium i IKONOS.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe Sp. z o.o.

www.atrium.com.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: M_Blaszczuk

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764