logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Październikowe dni otwarte w Integart: Cały miesiąc o technologii HP

  S 27.09.2015, przeczytano 2445 razy
ilustracjastrzałka

Firma Integart zaprasza na „Wydarzenie Roku”, pokazujące wszechstronność technologii HP. W dniach 5-30 października 2015 odbędą się dedykowane pokazy maszyn i spotkania z wybitnymi specjalistami, pionierami rozwoju technologii HP Latex. Gośćmi specjalnymi wydarzenia będą Roman Barba i Terry Raghunath – wybitni specjaliści i wieloletni pracownicy HP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pazdziernikowe-dni-otwarte-w-integart%3A-caly-miesiac-o-technologii-hp,26079,artykul.html

Do dyspozycji uczestników spotkania pozostają również Product Managerowie z segmentu mediów oraz Operatorzy maszyn firmy Integart. Wydarzenie będzie okazją, by obok warsztatów druku cyfrowego porozmawiać, wymienić poglądy oraz poszukać inspiracji i poszerzyć wiedzę o technologii HP Latex.

Październik będzie poświęcony na rozmowy o zastosowaniach technologii HP w druku wielkoformatowym i reklamie. Kolejne tygodnie miesiąca będą dedykowane wybranym maszynom dostępnym w HP DEMO Lab w Błoniu pod Wrocławiem.

Celem spotkań będzie inspirowanie, pokazywanie ciekawych rozwiązań oraz Success Story partnerów firmy Integart i użytkowników HP Latex oraz HP Scitex. Poruszane zagadnienia obejmą: interior design, rynek reklamy, opakowania, systemy POP i POS oraz Car Wrapping.

Prezentowane technologie / urządzenia:

  • HP latex  - seria 300
  • HP Latex  - seria 3000
  • HP Scitex FB 750/550
  • Rolssroller
  • Seal


Terminy październikowych spotkań przedstawiają się następująco:

  • 05-09.10.2015 – HP Latex seria 300
  • 14-16.10.2015 – HP Latex FB 550
  • 22-23.10.2015 – HP Latex seria 3000
  • 28-30.10.2015 – HP Latex - car wrapping


Goście specjalni

Roman Barba

od 1992 roku związany z HP, ponad 20 lat doświadczenia i wiedzy z zakresu druku HP Latex oraz mediów. Przez ostatnie kilka lat koncentruje się głównie na promocji technologii HP Latex oraz UV FB na całym świecie. Narzędzia i prezentacje Romana Barby stworzone w tym czasie są zaprojektowane wokół aplikacji i pokazują, w jaki sposób klienci mogą rozwijać swoje firmy za pomocą rozwiązań HP dla druku wielkoformatowego.

Terry Raghunath

pracuje w HP od ponad 16 lat. Pełnił w swojej karierze wiele funkcji, w tym managera marketingu i sprzedaży. Dziś, Terry Raghunath jest odpowiedzialny za rozwój rynku dekoracji wnętrz. Posiada bogatą wiedzę z zakresu wallcovering’u. O tym w jaki sposób technologia HP wnosi wartość dodaną dla projektantów i architektów, dostawców usług druku i producentów tapet będzie można porozmawiać osobiście.

Ilość miejsc ograniczona
. Zgłoszenie udziału tylko za pośrednictwem rejestracji online, która zostanie zwrotnie potwierdzona przez Integart. Organizator zapewnia nocleg i materiały szkoleniowe. Dokładny plan wydarzeń i spotkań na naszej stronie www.integart.com.pl.

Patronat medialny nad spotkaniami objął portal Signs.pl.

Źródło: Integart

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764