logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PB Brief - nowy podcast Pulsu Biznesu

  PR 16.10.2024, przeczytano 439 razy
ilustracja

W czwartek, 17 października, zostanie wyemitowany premierowy odcinek podcastu PB BRIEF, przygotowany przez zespół „Pulsu Biznesu”. Audycję poprowadzi Marcin Dobrowolski, gospodarz programu. Podcast będzie dostępny dla słuchaczy od poniedziałku do piątku od godz. 7 rano.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pb-brief---nowy-podcast-pulsu-biznesu,406126,artykul.html

PB BRIEF w skrócie

PB BRIEF to poranny program gospodarczy z syntetyczną dawką najważniejszych wydarzeń dnia i eksperckimi rozmowami na tematy, którymi żyje rynek.

— Formuła PB BRIEF jest unikatowa, ponieważ łączy w sobie walory szybkiego serwisu informacyjnego, od którego warto zacząć dzień, oraz audycji, w której jest miejsce na pogłębioną analizę bieżących i interesujących zagadnień — mówi Marcin Dobrowolski, prowadzący poranny program i redaktor odpowiedzialny za podcasty „Pulsu Biznesu”.

Goście PB BRIEF

Gośćmi podcastu będą dziennikarze grupy Bonnier Business Polska: „Pulsu Biznesu”, Bankier.pl, SpotData i PRNews.pl, którzy będą dzielić się ze słuchaczami ekspercką wiedzą oraz insiderskimi informacjami zdobytymi podczas pracy.

— W PB BRIEF będziemy omawiać najważniejsze tematy, o których piszemy w „Pulsie Biznesu”, przedstawiając ich szerszy kontekst. Dostęp do tekstów będących podstawą rozmów będzie otwarty w ramach naszej oferty freemium — mówi Eugeniusz Twaróg, zastępca redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu” i członek zespołu podcastowego.

W premierowym odcinku PB BRIEF będzie można wysłuchać rozmowy z gościem specjalnym, Michaiłem Chodorkowskim, niegdyś najbogatszym Rosjaninem, a obecnie — po dziesięcioletnim pobycie w łagrze — emigracyjnym przywódcą rosyjskiej opozycji. Rozmowa została nagrana podczas Warsaw Security Forum, którego medialnym partnerem był „Puls Biznesu”.

Gdzie słuchać PB BRIEF?

Najnowsze wydania podcastu będą do odsłuchania na stronie głównej pb.pl. Wszystkie będą dostępne również w zakładce Podcasty oraz na platformach takich jak Spotify.

Nowa odsłona podcastów

PB BRIEF jest częścią nowej strategii podcastowej „Pulsu Biznesu”, która zakłada uruchomienie jeszcze kilku tematycznych audycji.

— W październiku będzie jedna podcastowa premiera, następna w listopadzie. Chcemy, żeby w naszej ramówce był codzienny podcast informacyjny i kilka podcastów tematycznych emitowanych co tydzień. Pracujemy nad tym, żeby w weekendy udostępniać słuchaczom podcasty long read, zawierające nagrania naszych magazynowych reportaży przygotowywanych w ramach w sekcji PB Po godzinach. Mamy unikatowe na rynku zasoby, jeśli chodzi o treści, oraz zespół wysokiej klasy dziennikarzy, którzy chętnie podzielą się ze słuchaczami swoją wiedzą — mówi Eugeniusz Twaróg.

Źródło: Bonnier Business Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP
Telewizja Polska i Muzeum Auschwitz-Birkenau realizują międzynarodowe studio telewizyjne z okazji 80. rocznicy wyzwolenia Auschwitz. Gośćmi m.in. Ocalali Sir Frank Lowy i Stanisław Zalewski, marszałkini Senatu RP Małgorzata Kidawa-Błońska, prezydent Czech Petr Pavel oraz burmistrz Londynu Sadiq Khan
Grupa RMF rozwija dział podcastów
Grupa RMF rozbudowuje struktury podcastowe – w grudniu zadebiutował gamingowy „WSAD Podcast”, w styczniu premierę miał „Podcast nadawczy”. Intensywny przełom roku to dopiero początek, bo w planach na najbliższe tygodnie są już kolejne produkcje.
„Zróbmy sobie dom” wiosną na antenie TVN
Już tej wiosny premiera nowego, emocjonującego reality show „Zróbmy sobie dom”. Dziewięć par przystąpi do rywalizacji o spełnienie marzenia jakim jest posiadanie własnego domu. Uczestnicy, w trakcie trwania programu, będą realizować zadania, by wygrać nieruchomość o wartości powyżej 1 miliona złotych. Swój wymarzony dom będą jednak musieli najpierw...
„Nocna Zmiana” Super Expressu z licytacją dla WOŚP
Program wideo „Nocna Zmiana” dziennika „Super Express” włącza się w licytacje na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Aukcja trwa do soboty.
Rozgłośnie Grupy ZPR Media grają dla WOŚP
Wszystkie rozgłośnie Grupy ZPR Media: Radio ESKA, ESKA2, Eska ROCK i Radio VOX FM włączają się w zbiórkę na rzecz tegorocznej Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wylicytować można m.in. współprowadzenie wybranych audycji radiowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764