logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PB Out of the Box - szósty podcast Pulsu Biznesu

  PR 09.06.2025, przeczytano 356 razy
ilustracja

Startuje nowy, szósty już podcast „Puls Biznesu”. Audycję PB Out of The Box w każdy poniedziałek poprowadzi dziennikarz Mirosław Konkel, a jej główną ideą są - jak mówi autor - „rozmowy, które zmieniają perspektywę, w świecie pełnym uproszczeń i powierzchownych diagnoz”. Gościem premierowego odcinka podcastu „Pulsu Biznesu” jest prof. Marcin Matczak - prawnik, filozof, publicysta i jeden z najważniejszych głosów w debacie o wychowaniu i kondycji współczesnego społeczeństwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pb-out-of-the-box---szosty-podcast-pulsu-biznesu,409185,artykul.html

Nowy podcast PB Out of The Box to uzupełnienie bogatej oferty audio „Pulsu Biznesu”, rozwijanej od kilku miesięcy. Czytelnicy mogą pogłębiać treści redakcyjne, słuchając PB Brief – codziennego porannego przeglądu i analiz gospodarczych. Ponadto we wtorki emitowany jest podcast PB Nieruchomości, w środy Inwestor Wojtek, w czwartki audycja motoryzacyjna Autoportret, a w piątki PB Bilans, podsumowujący najważniejsze tematy gospodarcze, ekonomiczne i polityczne ostatnich dni. Nowe odcinki PB Out of the Box, trwające od 45-60 minut, będą publikowane co poniedziałek na pb.pl, a także na Spotify, Apple Podcasts i YouTube.

W zmieniającej się z dnia na dzień rzeczywistości chciałem zaproponować odwrócone podejście. Tworzony przeze mnie podcast to rozmowy, które zmieniają perspektywę, w świecie pełnym uproszczeń i powierzchownych diagnoz. PB Out of The Box będzie przestrzenią dla refleksyjnych rozmów - o biznesie, wartościach i relacjach - prowadzonych z ludźmi, którzy nie tylko odnieśli sukces, ale też mają coś ważnego do powiedzenia – mówi prowadzący audycję Mirosław Konkel, wieloletni dziennikarz i publicysta „Pulsu Biznesu”.

Konkel zapraszać będzie do swojego programu gości z kręgu biznesu, kultury i nauki, by wspólnie odkrywać mniej oczywiste aspekty rzeczywistości. Obalać będzie popularne mity psychologiczne, podważać stereotypy i inspirować do głębszej refleksji – nie po to, by dawać gotowe odpowiedzi i rozwiązania, ale by zadawać lepsze pytania, które ich do nich prowadzą.

Podcast skierowany jest przede wszystkim do menedżerów i liderów, którzy pomimo osiągnięć, nieustannie stawiają na rozwój i szukają intelektualnych oraz społecznych wyzwań. Audycja ma stanowić źródło wiedzy, ale także dać przestrzeń na przemyślenia w codziennym biegu.

Gościem premierowego odcinka najnowszego podcastu „Pulsu Biznesu” jest prof. Marcin Matczak - prawnik, filozof, publicysta i jeden z najważniejszych głosów w debacie o wychowaniu i kondycji współczesnego społeczeństwa. W rozmowie z Mirosławem Konkelem mówi m.in. o tym, dlaczego pokolenie wychowane „pod kloszem" ma najgorsze wskaźniki zdrowia psychicznego w historii, co mają z tym wspólnego smartfony, i dlaczego technologia może być groźniejsza niż papierosy.

Rozmowa dotyka też wątku odpowiedzialności rodziców, szkoły i państwa, sile starych rytuałów, kryzysie męskości, a także o tego, co mogą zrobić liderzy i menedżerowie, by nie pogubić się w zarządzaniu pracownikami młodego pokolenia. To rozmowa, która nie tylko diagnozuje, ale też daje konkretne tropy, jak szukać wyjścia z kultury nadopiekuńczości i psychicznej kruchości.  

Wśród kolejnych gości podcastu będą m.in. dr Aleksandra Kozak - trenerka empatycznej komunikacji, Maciej Pawłowski - ekspert ds. migracji, gospodarki i polityki państw basenu Morza Śródziemnego oraz przedstawiciel Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Algierii, a także Paweł Tkaczyk - ekspert ds. marketingu i budowy marki osobistej.

Źródło: Bonnier Business Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy dyrektor ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora
Od 1 czerwca br. Bartłomiej Godlewski objął stanowisko dyrektora ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora. Będzie odpowiedzialny za kształtowanie i realizację długofalowej strategii relacji inwestorskich oraz budowanie pozytywnego wizerunku Grupy Agora na rynku kapitałowym.  
Kto zastąpi Michała Probierza? Medialni faworyci
12 czerwca Michał Probierz ogłosił swoją decyzję o rezygnacji z funkcji selekcjonera reprezentacji Polski. Eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) sprawdzili, kto według komentujących ten temat internautów powinien objąć stanowisko trenera. Jeden z potencjalnych kandydatów zdecydowanie wyróżnia się największym poparciem kibiców.
MEGOGO rozszerza ofertę radiową — współpraca z Grupą ZPR Media
Serwis medialny MEGOGO podpisał umowę z jednym z wiodących polskich nadawców radiowych – Grupą ZPR Media. W rezultacie na platformie obecnie dostępne jest jeszcze więcej bezpłatnych treści radiowych.
Stargaze TV – influencerzy w telewizji. Nowy kanał z licencją w Polsce
TIVIO Studio uzyskało 12-letnią licencję  czeskiego regulatora medialnego (RRTV) na uruchomienie Stargaze TV – nowego, całodobowego kanału telewizyjnego opartego na treściach tworzonych przez polskich influencerów i twórców internetowych. Kanał będzie w całości nadawany po polsku i powstaje z myślą o lokalnej widowni. Jego debiut planowany jest...
ESKA2 w wakacje z akcją „Polska Jest Najfajniejsza”
W te wakacje Radio ESKA2 organizuje wyjątkowy konkurs „Polska Jest Najfajniejsza”, w którym do wygrania będą pobyty w najbardziej luksusowych hotelach w Polsce w głównych kurortach turystycznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764