logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PBC Total Reach 360°: Super Express i Murator liderami czytelnictwa

  PR 12.12.2024, przeczytano 520 razy
ilustracja

Wg najnowszych danych badania Total Reach 360°, realizowanego przez Polskie Badania Czytelnictwa, największy zasięg łączny, uwzględniający czytelnictwo wydań papierowych, cyfrowych i stron www, mają „Super Express” wśród dzienników i „Murator” wśród magazynów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pbc-total-reach-360%C2%B0%3A-super-express-i-murator-liderami-czytelnictwa,406839,artykul.html

Wskaźnik Total Reach 360° jest publikowany przez PBC od kwietnia br. co kwartał. Pokazuje on łączny zasięg tytułów drukowanych, e-wydań, subskrypcji cyfrowych oraz stron internetowych marek prasowych (zarówno w wersji desktopowej jak i na urządzenia mobilne). Wskaźnik ten uwzględnia współczytelnictwo pomiędzy różnymi kanałami dystrybucji danego tytułu prasowego.

Wg najnowszych danych, opublikowanych na początku grudnia, a obejmujących dane za okres 10.2023-09.2024, liderem wśród dzienników jest „Super Express” z zasięgiem łącznym 10,3 mln osób. Na kolejnych pozycjach znalazły się „Fakt” (9,8 mln) i „Gazeta Wyborcza” (8,2 mln).

ilustracjastrzałka

Wśród magazynów prowadzi „Murator” z wynikiem 4,0 mln. Kolejne miejsca zajęły „Newsweek Polska” (3,8 mln) i „Viva” (3,6 mln).

Wyniki tego badania pokazują, jak ważne jest, by o tytułach prasowych nie myśleć już tylko w kontekście wydań gazetowych. »Super Express« oraz »Murator« są obecnie multimedialnymi brandami, które docierają do odbiorców bardzo wieloma kanałami – w formie wydań papierowych, ale też cyfrowych: serwisów internetowych, multimediów audio i wideo czy social mediów. I dopiero tak skumulowany zasięg pokazuje prawdziwą siłę i potencjał danej marki prasowej” – mówi Tomasz Krawczyk, wiceprezes spółki Time SA wchodzącej w skład Grupy ZPR Media, wydawcy „Super Expressu” i „Muratora”.

Źródło: Grupa ZPR Media / Time SA

www.grupazpr.pl

Dodatkowe informacje:

źródło danych: PBC, Total Reach 360°, fala badawcza 10.2023-09.2024, target: wszyscy 15-75 lat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana cenników reklamowych w Grupie Eurozet
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 roku, są odpowiedzią na dynamicznie rosnący popyt na czas reklamowy w ofercie Grupy.
Media i marki Grupy Agora wspierają 33. Finał WOŚP
W niedzielę, 26 stycznia br. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra swój 33. finał. Media i marki Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio ZET, Antyradio, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda, Chillizet, Meloradio, sieć kin Helios oraz NEXT FILM – po raz kolejny wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze...
Polska Press Grupa z nową energią wspiera WOŚP
Polska Press Grupa wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, organizując w Kielcach największy sztab WOŚP na świecie oraz zapewniając wsparcie medialne podczas 33. finału, który odbędzie się w niedzielę, 26 stycznia 2025 roku.
RAS Polska z OpenAI na rzecz przyszłości dziennikarstwa
Ringier Axel Springer Polska w ramach współpracy z OpenAI, liderem w dziedzinie sztucznej inteligencji i wdrożeniach, uruchamia nowe funkcje w Onecie, dzięki którym korzystanie z serwisu stanie się wygodniejsze dla jego użytkowników.
Telewizja Polska ponownie wspiera WOŚP
Po latach przerwy Telewizja Polska ponownie wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. TVP licytuje m.in.: dzień na planie „Teleexpressu”, zwiedzanie nowoczesnego studia TVP Info i „19.30” oraz podwójny „Złoty Bilet” na 62. Krajowy Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu. 33. Finał Wielkiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764