logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PDSA - przygotowania do kompleksowych badań sektora Digital Signage

  PR 07.03.2010, przeczytano 996 razy

Grupa ds. standaryzacji badań DS, powołana przez stowarzyszenie PDSA, zakończyła pierwszy cykl spotkań z firmami badawczymi. Gośćmi Polish Digital Signage Association byli przedstawiciele: ARC Rynek i Opinia, SMG/KRC oraz PENTOR Poznań. Spotkania zorganizowano w celu ustalenia priorytetów badawczych oraz doboru metodologii, która pozwoli efektywnie scharakteryzować rynek DS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pdsa----przygotowania-do-kompleksowych-badan-sektora-digital-signage,10327,artykul.html

Grupa ds. standaryzacji badań DS, działająca w ramach Polish Digital Signage Association, to zespół przedstawicieli takich firm jak Call2action, PRN, IMS, POL-TV Multimedia, 3Space oraz AD - VISION.PL. Wspólnie z nimi, w trakcie spotkania, obradowali przedstawiciele domów badawczych w celu ustalenia metodologii badań sektora Digital Signage.

Oszacowano, że koszt tych badań i stworzenia metodologii wyniesie od 500 tysięcy do 1 mln zł, a czas realizacji projektu wstępnie określono na okres od 6 do 10 miesięcy.

W trakcie debaty rozważano m.in. zastosowanie w badaniach systemu iCapture, który umożliwia pomiar faktycznej oglądalności. System ten zlicza osoby oglądające przekaz na nośnikach DS z dokładnością wyższą, niż jakakolwiek inna technologia pomiaru bezpośredniego czy pośredniego (możliwy jest podział na płeć, wiek i wg interwałów czasowych). Pozwala to na sprawdzenie rzeczywistej efektywności mediów reklamowo-informacyjnych i ekranów.

Wstępnie jednak uznano, że najbardziej realna i najszybsza do zrealizowania jest propozycja ośrodka badawczego PENTOR. Badania mają dotyczyć obecnego stanu Digital Signage w Polsce, a przede wszystkim zdefiniować poziom świadomości respondentów w zakresie istnienia tego kanału komunikacji i jego możliwości. Badania zaproponowane przez PENTOR z pewnością mogłyby stanowić też dobre narzędzie dla działów sprzedaży, a równocześnie być projektem edukującym rynek w zakresie Digital Signage.

Ostateczne decyzje co do wyboru metodologii zapadną na walnym zgromadzeniu członków PDSA, podczas którego Grupa ds. standaryzacji badań DS przedstawi najlepsze propozycje.

Źródło: PDSA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764