logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PDSA zaprasza marketerów i mediaplannerów na Marketers Meeting

  PR 14.03.2010, przeczytano 1136 razy

Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association, działające na rzecz upowszechniania i propagowanie wiedzy z zakresu Digital Signage, organizuje specjalną konferencję dla marketerów. Celem spotkania jest profesjonalna edukacja w zakresie marketingowego wykorzystania technologii DS oraz omówienie jej potencjału jako narzędzia reklamowego. Spotkanie odbędzie się 18 marca br. w Warszawie w restauracji Moonsfera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pdsa--zaprasza--marketerow-i-mediaplannerow-na-marketers-meeting,10365,artykul.html

Stowarzyszenie PDSA intensyfikuje działania, edukujące rynek w zakresie technologii Digital Signage. Pomóc w osiągnięciu celu mają spotkania z przedstawicielami poszczególnych branż, uświadamiające reklamową i marketingową siłę oraz potencjał nowoczesnych nośników cyfrowych, takich jak wielkoformatowe monitory LCD, ściany wideo, czy projektory.

Najbliższe spotkanie skierowane jest do marketerów, mediaplannerów, przedstawicieli domów mediowych i agencji reklamowych, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę na temat Digital Signage, jak również zdobyć praktyczne informacje dotyczące wykorzystania tej technologii na rzecz swoich klientów. Podczas konferencji omówione zostaną szczegółowo m.in. istniejące już na rynku sieci Digital Signage oraz narzędzia marketingowe, jakimi są monitory LCD. Zostanie również podjęta kwestia efektywnego wykorzystania nośników DS w kampaniach reklamowych.

W programie spotkania przewidziano wykład dr Bogusława Kwarciaka, psychologa społecznego i specjalisty w dziedzinie komunikacji rynkowej, który od kilku lat zajmuje się tematyką Digital Signage. Dr Kwarciak jest wykładowcą kilku polskich uczelni i autorem ponad stu publikacji (artykułów naukowych, popularnonaukowych, książek) i dziesiątek ekspertyz. Z uczestnikami swoją wiedzą podzieli się również Adrian Jarocki - Graphics&Motion Designer, zajmujący się kompozycją obrazu i kreacją cyfrowych efektów specjalnych. Jarocki wraz z ekipą firmy ELM, zdobył w 2008 r. nagrodę Kreatura za animację "ELM Bears".

UDZIAŁ W SPOTKANIU JEST BEZPŁATNY. Liczba miejsc ograniczona
Program Spotkania:

13.45 Powitalna kawa
14.15 Przywitanie: Łucja Reklewska (Platforma Mediowa Point Group), Paulina Zyśk-Lisica (AdTotal, Wirtualna Polska)
14.25 Digital Signage jako narzędzie nowoczesnego marketingu
- dr Bogusław Kwarciak, Agencja Reklamowa Opus B
15.10 Treść i reklama w Digital Signage Adrian Jarocki
15.25 Dyskusja panelowa
16.00 Wspólny lunch

Źródło: PDSA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764