logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PDSA członkiem Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

  PR 28.01.2010, przeczytano 1163 razy

Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association, zrzeszające firmy działające w sektorze cyfrowego przekazu reklamowego i informacyjnego, zostało przyjęte w poczet członków Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Pierwsze wspólne działanie podjęte przez obydwa organy to obliczenie potencjału ilościowego rynku DS w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pdsa-czlonkiem-izby-gospodarczej-reklamy-zewnetrznej-,10126,artykul.html

Ścisła współpraca pomiędzy PDSA, a Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej zapewni stowarzyszeniu dalszy, intensywny rozwój poprzez ciągły kontakt z branżą reklamową w Polsce oraz dostęp do badań i analiz IGRZ. Dodatkowo umożliwi udział w spotkaniach z instytucjami odpowiedzialnymi za wydawanie zezwoleń na instalacje nośników reklamowych. Współpraca z IGRZ pozwoli również PDSA na ciągły kontakt z podmiotami branży reklamowej, które nie posiadają w swoim portfolio elektronicznych nośników – oświadcza Michał Moszyński, prezes Polish Digital Signage Association - Dzięki temu będziemy mogli uczestniczyć w kształtowaniu krajowego rynku reklamy jako przedstawiciel zintegrowanego środowiska Digital Signage oraz propagować rozwój DS w Polsce – dodaje.

Przyjęcie PDSA do grona firm zrzeszonych również Izbie przyniesie wymierne korzyści. O rozpoczętej współpracy mówi Lech Kaczoń, prezes IGRZ: PDSA zrzesza bardzo interesujący i przyszłościowy segment rynku out of home. Nie ulega wątpliwości, że elektronika, w tym Digital Signage będzie w coraz większym stopniu obecna na nośnikach reklamy zewnętrznej. Warto w związku z tym śledzić te trendy i wymieniać się doświadczeniami. Temu służy także Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej. Jej członkowie mają nie tylko platformę wymiany informacji, ale również bazę dla ochrony ich interesów na rynku reklamowym. Uważam, że PDSA może wnieść wiele cennych idei do działań Izby i propagować jej przedsięwzięcia.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej została założona w 1998 roku przez ponad 100 firm prowadzących działalność w branży reklamy zewnętrznej. Wśród członków - założycieli znalazły się firmy będące właścicielami nośników reklamy zewnętrznej, jak i firmy brokerskie i podwykonawcze, świadczące różnego rodzaju usługi dla właścicieli nośników. Realizując cele statutowe IGRZ dąży do zmiany niekorzystnych przepisów prawnych, poprawia wizerunek branży reklamy zewnętrznej oraz publikuje cykliczne raporty o rynku reklamy zewnętrznej. Izba przygotowuje także działania marketingowe promujące reklamę zewnętrzną na tle innych mediów reklamowych i organizuje społeczne kampanie.

Źródło: PDSA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764