logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PDSA członkiem Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

  PR 28.01.2010, przeczytano 1160 razy

Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association, zrzeszające firmy działające w sektorze cyfrowego przekazu reklamowego i informacyjnego, zostało przyjęte w poczet członków Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Pierwsze wspólne działanie podjęte przez obydwa organy to obliczenie potencjału ilościowego rynku DS w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pdsa-czlonkiem-izby-gospodarczej-reklamy-zewnetrznej-,10126,artykul.html

Ścisła współpraca pomiędzy PDSA, a Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej zapewni stowarzyszeniu dalszy, intensywny rozwój poprzez ciągły kontakt z branżą reklamową w Polsce oraz dostęp do badań i analiz IGRZ. Dodatkowo umożliwi udział w spotkaniach z instytucjami odpowiedzialnymi za wydawanie zezwoleń na instalacje nośników reklamowych. Współpraca z IGRZ pozwoli również PDSA na ciągły kontakt z podmiotami branży reklamowej, które nie posiadają w swoim portfolio elektronicznych nośników – oświadcza Michał Moszyński, prezes Polish Digital Signage Association - Dzięki temu będziemy mogli uczestniczyć w kształtowaniu krajowego rynku reklamy jako przedstawiciel zintegrowanego środowiska Digital Signage oraz propagować rozwój DS w Polsce – dodaje.

Przyjęcie PDSA do grona firm zrzeszonych również Izbie przyniesie wymierne korzyści. O rozpoczętej współpracy mówi Lech Kaczoń, prezes IGRZ: PDSA zrzesza bardzo interesujący i przyszłościowy segment rynku out of home. Nie ulega wątpliwości, że elektronika, w tym Digital Signage będzie w coraz większym stopniu obecna na nośnikach reklamy zewnętrznej. Warto w związku z tym śledzić te trendy i wymieniać się doświadczeniami. Temu służy także Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej. Jej członkowie mają nie tylko platformę wymiany informacji, ale również bazę dla ochrony ich interesów na rynku reklamowym. Uważam, że PDSA może wnieść wiele cennych idei do działań Izby i propagować jej przedsięwzięcia.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej została założona w 1998 roku przez ponad 100 firm prowadzących działalność w branży reklamy zewnętrznej. Wśród członków - założycieli znalazły się firmy będące właścicielami nośników reklamy zewnętrznej, jak i firmy brokerskie i podwykonawcze, świadczące różnego rodzaju usługi dla właścicieli nośników. Realizując cele statutowe IGRZ dąży do zmiany niekorzystnych przepisów prawnych, poprawia wizerunek branży reklamy zewnętrznej oraz publikuje cykliczne raporty o rynku reklamy zewnętrznej. Izba przygotowuje także działania marketingowe promujące reklamę zewnętrzną na tle innych mediów reklamowych i organizuje społeczne kampanie.

Źródło: PDSA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764