logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Peater rozpoczyna współpracę ContentHouse

  PR 16.05.2024, przeczytano 386 razy
ilustracja

Do grona klientów ContentHouse dołączył peater – aplikacja oferująca diety dopasowane do indywidualnych potrzeb użytkowników. Współpraca obejmuje kompleksowe działania strategiczne bazujące na content marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/peater-rozpoczyna-wspolprace-contenthouse,404242,artykul.html

peater to aplikacja umożliwiająca tworzenie planu posiłków dostosowanego do potrzeb użytkownika. Zarazem jest też bazą wiedzy z zakresu zdrowego żywienia i dietetyki.

W ramach współpracy ContentHouse zajmuje się przede wszystkim zwiększeniem rozpoznawalności aplikacji wśród użytkowników, wzmocnieniem świadomości marki na rynku oraz dbaniem o treści na różnych etapach lejka sprzedażowego. Do zadań agencji należy bieżące prowadzenie komunikacji na profilach aplikacji na Facebooku i Instagramie, działania mediowe oraz aktywności z obszaru marketing automation.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z ContentHouse, gdyż na tle innych ofert zaprezentowali najciekawszą strategię oraz koncepcję kreacji. Poczuliśmy zrozumienie naszego produktu ze strony agencji, a po kilku miesiącach widzimy dowody skuteczności zaproponowanych nam rozwiązań. Jesteśmy pod wrażeniem reaktywności oraz wszechstronnej pomocy ze strony ContentHouse i liczymy na dalszą owocną współpracę – mówi Julita Sułowska, członek zarządu Diet and Wellness.

Po stronie ContentHouse działania prowadzone są pod nadzorem Content Managerek: Moniki Nykiel i Kingi Ożóg. Współpracę z Klientem koordynuje Client Service Director, Agnieszka Trębacz.

– To dla nas duże wyróżnienie, że marka peater powierzyła nam przygotowanie i egzekucję strategii contentmarketingowej. Opracowaliśmy filary naszej komunikacji, aby dostarczać treści, które są interesujące zarówno dla osób niebędących jeszcze użytkownikami aplikacji, jak i już aktywnie z niej korzystających. Za pomocą atrakcyjnych form contentu: treści tekstowych i wizualnych, materiałów wideo oraz gier słownych, pokazujemy, że gotowanie to nieustanny rozwój – a z aplikacją peater zdrowe żywienie może być szybkie, atrakcyjne i oczywiście smaczne – mówi Monika Nykiel, Content Marketing Manager w ContentHouse.

Źródło: ContentHouse

www.contenthouse.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764