logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PechaKucha Night Warsaw vol. 12

   05.12.2012, przeczytano 613 razy
ilustracjastrzałka

PechaKucha Night to wieczór z pogranicza sztuki i dobrej zabawy, gdzie kilkunastu twórców z różnych obszarów działań artystycznych, ale nie tylko, prezentuje swoje projekty, działania i dokonania w formule 20X20. PechaKucha została wymyślona w 2003 r. przez Klein i Dytham’a tokijskich architektów. Obecnie odbywa się w ponad 500. miastach na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pechakucha-night-warsaw-vol.-12,17415,artykul.html

Każdy autor pokazuje tylko 20 slajdów, każdy slajd jest wyświetlany tylko przez 20 sekund. Przez 6min 40sek autor opowiada o tym co ma w głowie.

Wieczór może być początkiem czyjejś kariery lub dobrą okazją do spotkania swoich fanów. To swoisty Hyde Park Kreatywności. Design, architektura, fotografia, malarstwo, grafika, projektowanie, wszystkie pomysły, projekty i portfolia, przekonania i sny, na które nie potrzebujesz galerii, kuratora, sponsora itp.

Każdy z naszych wieczorów jest inny, ale łączy je duży ekran, kilkunastu prezenterów, dobra muzyka, wyśmienita atmosfera, sztuka, odjechane pomysły, przerwa piwna i rozmowy, rozmowy, rozmowy……

Plakat promujący wydarzenie zaprojektowało Poważne Studio (STGU)

termin: 6 grudnia 2012, godz. 20.20
miejsce: Muzeum Sztuki Współczesnej, Warszawa

Źródło: STGU

www.pechakuchawarsaw.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764