logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pegasus przedstawia nową generację drukarek UV serii Rex

  PR 10.06.2021, przeczytano 1237 razy
ilustracjastrzałka

Pegasus REX 6040 to kolejny ze sztandarowych modeli producenta, który cieszy się niesłabnącą popularnością, o czym świadczą liczne instalacje urządzenia. Ta kompaktowa maszyna do zadruku płaskich przedmiotów, jak również dostosowana do pracy na wielu rodzajach podłoży, w tym okrągłych, została właśnie wyposażona w nowe funkcjonalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pegasus-przedstawia-nowa-generacje-drukarek-uv-serii-rex,391850,artykul.html

Drukarka Pegasus REX to mała, wszechstronna maszyna, która zdobyła uznanie drukarzy i pracowników branży reklamowej i poligraficznej. Ta drukarka wyposażona jest w stół roboczy o wymiarach 60 x 45 cm, a grubość drukowanych przedmiotów sięga do 18 cm. Pozwala to na jej szerokie zastosowanie w druku gadżetów, produktów z plexi, sklejki czy innych drobnych przedmiotów, jak telefony, obudowy czy podkładki pod mysz. Dodatkowo, maszyna nadaje się do zadruku toreb bawełnianych, odzieży i tekstyliów reklamowych.

- Najnowsza odsłona Rexa została wyposażona w stół z podsystem, który podobnie jak w przypadku Pegasus Axis, pozwala na precyzyjne przyssanie materiału drukującego. Co więcej, elektryczna przystawka do materiałów cylindrycznych sprawia, że nadruk na kubkach czy butelkach jest jeszcze dokładniejszy. Przystawka ta jest dostosowana w 3 różnych rozmiarach, co zdecydowanie ułatwia pracę z maszyną – mówi Kacper Ragus, product manager w Via Color Pegasus.

ilustracjastrzałka

Warto wspomnieć, że maszyna posiada system cyrkulacji białego koloru wraz z mieszadłami w zbiornikach zapobiegającymi rozwarstwieniu atramentu. O bezawaryjną pracę dbają podwójnie chłodzone lampy UV LED oraz wysokiej jakości niemieckie oprogramowanie RIP ColorGate – to usprawnienia, które zostały dodane do maszyny przy jej ostatnim unowocześnieniu.

Choć rozmiar tej drukarki jest nieduży, to wachlarz możliwych zastosowań zdecydowanie zaskakuje. Maszyna drukuje praktycznie na wszystkim i sprawdzi się doskonale jako inwestycja w małej agencji reklamowej, ale też jako uzupełnienie sporego parku maszynowego. To odpowiedź na rosnące potrzeby personalizacji. Pozwala wykonać indywidualną butelkę do piwa, eleganckie etui na wino czy też nosidło na piwo. Tak szerokie spectrum zastosowań daje ogromne pole zarówno w kontekście branży artykułów promocyjnych, eventowej, prezentowej, jak i dekoracyjnej.

Jak podkreśla przedstawiciel Via Color Pegasus, przy każdej instalacji ich technicy wykonują indywidualne profilowanie drukarki.

Źródło: PegasusUV.com

www.pegasusuv.com


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: PegasusUSA

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764