logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pegasus reaguje na bieżące wydarzenia i oferuje maszyny z 30% dotacją

  PR 10.04.2020, przeczytano 1229 razy

W związku z obecną sytuacją na świecie firma Via Color Pegasus oferuje swoje flagowe urządzenia do druku UV z 30% dotacją na zakup urządzenia. Maszyny z pełnym pakietem instalacyjnym dostępne są od ręki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pegasus-reaguje-na-biezace-wydarzenia-i-oferuje-maszyny-z-30procent-dotacja-,386533,artykul.html

Dotacja obowiązuje na następujące drukarki UV z portfolio Via Color:

  • Pegasus AXIS 6090 (II i III generacja) - stołowa drukarka UV do gadżetów, reklamowych, drobnych przedmiotów oraz grafik o rozmiarach 60cm x 90cm. Premiera najnowszej generacji Axisa miała miejsce w lutym br.
  • Pegasus REX 6040 - kompaktowe urządzenie, które sprawdzi się doskonale do druku materiałów płaskich oraz butelek czy kubków.
  • Pegasus FOX A4 - uniwersalna drukarka dedykowana małym przedmiotom, w tym szczególnie drobnym gadżetom czy etui telefonów komórkowych.

- Jesteśmy świadomi tego, jak trudny jest to czas (nie tylko) dla przedsiębiorców. Wydarzenia ostatnich tygodni sprawiły, że postanowiliśmy wraz z fabryką wprowadzić dotacje na zakup drukarek UV, by stały się one dostępne dla szerszej liczby klientów. Wierzymy, że to realna pomoc, w tym niełatwym dla wszystkich czasie - mówi Kacper Ragus, product manager w Via Color Pegasus.

Jak informuje dostawca, urządzenia dostępne są od ręki, kompletny zestaw obejmuje poza samą drukarką, także oprogramowanie ColorGATE, stolik pod urządzenie oraz pakiet atramentów. Via Color zapewnia dostawę i uruchomienia urządzenia w siedzibie klienta, ośmiogodzinne szkolenie z obsługi maszyny oraz zdalne wsparcie online przez 12 miesięcy od daty zakupu. Przez rok obowiązuje również gwarancja na maszyny.

- Te trzy urządzenia, które oferujemy w specjalnej, cenie to nasze flagowce, które cieszą się niezmienną popularnością. To drukarki o niedużych rozmiarach, stanowiące doskonałą propozycję zarówno dla dużych graczy na rynku reklamowym, jak i małych punktów usługowych, ksero czy jednoosobowych agencji reklamy – dodaje Kacper Ragus, product manager w Via Color Pegasus.

O szczegóły oferty promocyjnej można pytać pod adresem: biuro[at]pegasusuv.com

Źródło: Via Color Pegasus Sp. z o.o.

www.viacolor.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: PegasusUSA

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764