logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pegasus reaguje na bieżące wydarzenia i oferuje maszyny z 30% dotacją

  PR 10.04.2020, przeczytano 425 razy

W związku z obecną sytuacją na świecie firma Via Color Pegasus oferuje swoje flagowe urządzenia do druku UV z 30% dotacją na zakup urządzenia. Maszyny z pełnym pakietem instalacyjnym dostępne są od ręki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pegasus-reaguje-na-biezace-wydarzenia-i-oferuje-maszyny-z-30procent-dotacja-,386533,artykul.html

Dotacja obowiązuje na następujące drukarki UV z portfolio Via Color:

  • Pegasus AXIS 6090 (II i III generacja) - stołowa drukarka UV do gadżetów, reklamowych, drobnych przedmiotów oraz grafik o rozmiarach 60cm x 90cm. Premiera najnowszej generacji Axisa miała miejsce w lutym br.
  • Pegasus REX 6040 - kompaktowe urządzenie, które sprawdzi się doskonale do druku materiałów płaskich oraz butelek czy kubków.
  • Pegasus FOX A4 - uniwersalna drukarka dedykowana małym przedmiotom, w tym szczególnie drobnym gadżetom czy etui telefonów komórkowych.

- Jesteśmy świadomi tego, jak trudny jest to czas (nie tylko) dla przedsiębiorców. Wydarzenia ostatnich tygodni sprawiły, że postanowiliśmy wraz z fabryką wprowadzić dotacje na zakup drukarek UV, by stały się one dostępne dla szerszej liczby klientów. Wierzymy, że to realna pomoc, w tym niełatwym dla wszystkich czasie - mówi Kacper Ragus, product manager w Via Color Pegasus.

Jak informuje dostawca, urządzenia dostępne są od ręki, kompletny zestaw obejmuje poza samą drukarką, także oprogramowanie ColorGATE, stolik pod urządzenie oraz pakiet atramentów. Via Color zapewnia dostawę i uruchomienia urządzenia w siedzibie klienta, ośmiogodzinne szkolenie z obsługi maszyny oraz zdalne wsparcie online przez 12 miesięcy od daty zakupu. Przez rok obowiązuje również gwarancja na maszyny.

- Te trzy urządzenia, które oferujemy w specjalnej, cenie to nasze flagowce, które cieszą się niezmienną popularnością. To drukarki o niedużych rozmiarach, stanowiące doskonałą propozycję zarówno dla dużych graczy na rynku reklamowym, jak i małych punktów usługowych, ksero czy jednoosobowych agencji reklamy – dodaje Kacper Ragus, product manager w Via Color Pegasus.

O szczegóły oferty promocyjnej można pytać pod adresem: biuro[at]pegasusuv.com

Źródło: Via Color Pegasus Sp. z o.o.

www.viacolor.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: PegasusUSA

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na to pytanie pomoże Ci odpowiedzieć raport „Pandemic Personas” AnalyticsIQ. Dzięki Big Data i psychologii wspomniana firma zidentyfikowała cztery główne tożsamości klientów, jakie ujawniły się podczas pandemii: zachowawczy cynik, ostrożny optymista, obojętny pesymista, a może rozluźniony marzyciel. Jakim typem klienta jesteś ty?
Kampania Quadron autorstwa Epilog Studio
Znacie to uczucie, gdy zmęczeni zwiedzaniem jaskini w upalny dzień, odpoczywacie delektując się widokiem skał i smakiem krystalicznie czystej wody płynącej prosto z baterii kuchennej? Albo gdy podczas wędrówki po gęstym lesie przystajecie na chwilę, by popatrzeć w ciszy na wiewiórkę, która pałaszuje zapasy tuż obok palników  gazowych? A czy wpatrywaliście się kiedyś w...
Fundacja Łąka rozpoczęła współpracę z agencją marketingu internetowego Result Media. Dzięki tej współpracy jej misja, edukacja przyrodnicza i działania prospołeczne dotrą do coraz większego grona osób, którym bliski są idee ekologiczne.
Epidemia koronawirusa przyniosła wiele, często zaskakujących, zmian w różnych dziedzinach życia. Wpłynęła na naszą codzienność, edukację, ale także na trendy konsumenckie. A jak zmienił się biznes? Czy wprowadzone zmiany zostaną z nami na dłużej?
COVID(n)owe plany zakupowe Polaków
Nastroje Polaków od momentu pojawienia się pandemii COVID-19, jak również w trakcie jej trwania kształtowały się bardzo różnorodnie. Niektóre grupy społeczne bardziej, pewne mniej, ale każdy z ankietowanych w badaniu Dentsu w najmniejszym choćby stopniu odczuł wpływ wirusa a w jego konsekwencji również lockdownu na swoje samopoczucie, budżet,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764