logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Peka zaprasza na Okk! design

  PR 13.08.2019, przeczytano 637 razy
ilustracjastrzałka

Już na początku września odbędzie się kolejna edycja inspirujących spotkań z dobrym wzornictwem – OKK! design. Tym razem nie zabraknie na niej marki PEKA, czyli specjalistów od rewolucyjnych rozwiązań meblowych. Wydarzeniu towarzyszyć będzie wyjątkowa premiera nowego katalogu firmy oraz… PEKA Party.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/peka-zaprasza-na-okk%21-design,383588,artykul.html

OKK! design to cykl będący autorskim projektem Olgi Kisiel-Konopki, właścicielki agencji PR OKK!, od lat związanej z branżą wnętrzarską. Zapoczątkowany został 7 lat temu i niezmiennie cieszy się ogromną popularnością wśród architektów, projektantów, mediów oraz wszystkich, którzy cenią dobry design.

Już 9 września w warszawskiej przestrzeni Mysia 3 odbędzie się 16. edycja wydarzenia. Jej tematem przewodnim będzie Biophilic Design - czyli to, w jaki sposób natura może przenikać się z architekturą, jaką rolę w naszych wnętrzach odgrywają rośliny i dlaczego warto otaczać się zielenią, zarówno w domu, jak i w przestrzeniach publicznych. Jak zawsze nie zabraknie także inspirujących dyskusji o wyzwaniach, takich jak zrównoważony rozwój czy wtórne wykorzystanie odpadów. Podczas tej edycji marka PEKA zaprezentuje swoje nowatorskie systemy organizacji przestrzeni wspierające te trendy.

Ergonomia na wyciągnięcie ręki

Uczestnicy 16. edycji OKK! design otrzymają szansę poznania oferty produktowej marki i przekonania się o jej ergonomii. Jej stoisko bez wątpienia stanowić będzie doskonałą inspirację do aranżacji kuchni i salonu. Odbędzie się również premiera nowego katalogu PEKI, w którym przedstawiono nowości firmy. Co więcej, katalog umożliwia kompleksowe wyposażenie kuchni, zapewniając stały dostęp do zapasów żywności, naczyń i małego sprzętu AGD. Przy użyciu systemów dostępnych w ofercie można także zaaranżować przestrzeń wokół niej: w salonie, garderobie czy biurze. Warto dodać, że wyjątkowym zwieńczeniem tego dnia będzie… PEKA Party.

PEKA w… aplikacji

Jako miłośnicy innowacji i technologii, marka stworzyła także aplikację Peka Apps. Jej głównym założeniem jest łączenie treści zawartych w katalogu i na stronie internetowej. Po zeskanowaniu strony z zestawieniem produktów możemy automatycznie połączyć się z www.peka.pl i przejść do wybranego systemu z tej tabeli. Dzięki aplikacji zawartość katalogu rozbudowana jest także o dodatkowe treści w formie cyfrowej. Możemy w niej przeglądać modele 3D pojedynczych systemów, a nawet kuchni z zastosowanymi rozwiązaniami, galerie zdjęć oraz filmy.

Źródło: PEKA

www.peka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764