logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji

  PR 29.03.2024, przeczytano 344 razy
ilustracja

Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona została praca autorstwa Ady Zielińskiej – uznanej graficzki i ilustratorki młodego pokolenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pekao-s.a.%3A-bankowosc-prywatna-z-nowym-designem-placowek-i-aplikacji,403655,artykul.html

Nowe placówki bankowości prywatnej będą sukcesywnie otwierane w największych polskich miastach. Pierwsze z nich znajdują się w Warszawie przy ulicy Żubra 1 oraz w Łodzi przy ulicy Piłsudskiego 24.

Jednolita dla wszystkich placówek koncepcja wystroju, stworzona przez Julię Dobrzańską i Damiana Kasprzyckiego z pracowni architektonicznej Six Fingers, odzwierciedla innowacyjność, prostotę form oraz stonowaną, elegancką kolorystykę. Stylistyka skupia się na minimalizmie, a w przestrzeniach przeważają naturalne materiały – drewno, metal szkło oraz miękkie tkaniny. Całość została urządzona zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju, a użyte materiały odznaczają się niskim śladem węglowym.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Charakterystycznym elementem wnętrz są meble o ponadczasowym wzornictwie, stworzone przez najwybitniejszych projektantów nurtu modernistycznego. Wśród nich można wyróżnić: kultowy fotel zaprojektowany przez Bauhausu Marcela Breuera oraz Barcelona Chair autorstwa Ludwiga Mies van der Rohe. Podkreślono również dbałość o polski dorobek kulturowy poprzez ukazanie ekspozycji z kolekcji dzieł sztuki banku – na ścianach będzie można podziwiać m.in. prace Bożenny Biskupskiej, Tadeusza Dominika czy Oskara Zięty, który stworzył sygnet Pekao – Żubra – w nowej technologii FiDU, czyli metody tworzenia unikatowych obiektów ze stali formowanej sprężonym powietrzem.

–   Jestem niezwykle dumny z przestrzeni udostępnionych klientom bankowości prywatnej oraz z portfolio nazwisk uznanych artystów i projektantów, których dzieła będą obecne w nowych placówkach. Tworząc projekty wnętrz postawiliśmy na czystość i jasność przekazu, które mają być dopełnieniem wizerunku nowoczesnej bankowości  – mówi  Jarosław Fuchs, wiceprezes Banku Pekao, nadzorujący Pion Bankowości Prywatnej i Produktów Inwestycyjnych.

Pekao planuje otworzyć kolejne placówki również w Gdańsku, Lublinie, Krakowie, Katowicach i Poznaniu.

Aplikacja mobilna z nowym, wyjątkowym tłem

ilustracjastrzałka

Kiedy sztuka kreuje biznes  – tym hasłem, w 2022 r., Bankowość Prywatna Banku Pekao promowała 25-lecie swojego istnienia na rynku. Od tego czasu nawiązano współpracę z wybitnymi artystami, których dzieła można podziwiać w wirtualnej galerii sztuki banku. Do tego grona dołączyła właśnie Ada Zielińska – graficzka i ilustratorka młodego pokolenia. Stworzyła wyjątkową pracę, zaprojektowaną specjalnie dla klientów bankowości prywatnej, która jest nowym tłem aplikacji mobilnej PeoPay.

Grafikę charakteryzuje nowoczesny design, utrzymany w kolorystyce i estetyce odpowiadającej identyfikacji wizualnej bankowości prywatnej Pekao. Dominuje minimalizm, proste formy, elegancja, a także odcienie grafitu, czerni, beżu i złota.

Źródło: Bank Pekao S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764