logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pekao S.A. z nową odsłoną kampanii pożyczki konsolidacyjnej – „Miej z górki”

  PR 25.10.2022, przeczytano 726 razy
ilustracja

Krótsza, bardziej dynamiczna i odświeżona kampania już wystartowała. Sympatyczny bohater dał się dobrze zapamiętać klientom. Dlatego ponownie dostał szansę, by w życiu mieć z górki i za sprawą pożyczki z prowizją 0% płacić raty w jednym banku. Nowością w kampanii jest lektorka, która po raz pierwszy pojawia się w komunikacji banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pekao-s.a.-z-nowa-odslona-kampanii-pozyczki-konsolidacyjnej-%E2%80%93-_miej-z-gorki_,397744,artykul.html

Bank Pekao S.A. przygotował również nową linię komunikacji wizualnej na bazie idei art brandingu, czyli promocji marki przez sztukę. Przez 40 lat materiały promocyjne dla banku przygotowywali twórcy związani z Polską Szkołą Plakatu m.in. Waldemar Świerzy czy Wiktor Górka. Plakatowe podejście stało się kluczem do stworzenia nowych kompozycji na druki reklamowe. Dlatego na witrynach, ulotkach i w przestrzeni internetowej pojawi się kolażowa postać rowerzysty i towarzyszące jej hasło „Miej z górki”. Nowa linia graficzna w nowoczesny sposób nawiązuje do stylistyki banku sprzed lat. Jednocześnie odwołanie do plakatu, a przede wszystkim do twórczości Wojciecha Fangora sprawia, że Bank Pekao S.A. odchodzi od komunikacji, w której dominującym obrazem są zdjęcia stockowe.

Pożyczka konsolidacyjna w Banku Pekao S.A. jest przeznaczona na spłatę kredytów z innych instytucji finansowych. Klienci nie zapłacą prowizji za przeniesienie kredytów, a ponadto dostają możliwość otrzymania dodatkowych środków na dowolny cel w wysokości do 25 proc. konsolidowanej kwoty.

Oferta obowiązuje do końca grudnia 2022 r. i mogą z niej skorzystać nowi oraz obecni klienci banku. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na stronie pekao.com.pl/pozyczka.

Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi. Odświeżoną kampanię oraz nową linię komunikacji wizualnej na bazie idei art brandingu przygotowała agencja Leo Burnett. Za działania digital odpowiada Sales&More S.A. Social media realizuje Digital Kingdom sp. z o.o. Filmy wyreżyserował Paweł Borowski, a zrealizował dom produkcyjny Dynamo. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak.

Kampania telewizyjna potrwa do 18.12.2022 r.

Źródło: Bank Pekao S.A.

www.pekao.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764