logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pekao S.A. z nową odsłoną kampanii pożyczki konsolidacyjnej – „Miej z górki”

  PR 25.10.2022, przeczytano 723 razy
ilustracja

Krótsza, bardziej dynamiczna i odświeżona kampania już wystartowała. Sympatyczny bohater dał się dobrze zapamiętać klientom. Dlatego ponownie dostał szansę, by w życiu mieć z górki i za sprawą pożyczki z prowizją 0% płacić raty w jednym banku. Nowością w kampanii jest lektorka, która po raz pierwszy pojawia się w komunikacji banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pekao-s.a.-z-nowa-odslona-kampanii-pozyczki-konsolidacyjnej-%E2%80%93-_miej-z-gorki_,397744,artykul.html

Bank Pekao S.A. przygotował również nową linię komunikacji wizualnej na bazie idei art brandingu, czyli promocji marki przez sztukę. Przez 40 lat materiały promocyjne dla banku przygotowywali twórcy związani z Polską Szkołą Plakatu m.in. Waldemar Świerzy czy Wiktor Górka. Plakatowe podejście stało się kluczem do stworzenia nowych kompozycji na druki reklamowe. Dlatego na witrynach, ulotkach i w przestrzeni internetowej pojawi się kolażowa postać rowerzysty i towarzyszące jej hasło „Miej z górki”. Nowa linia graficzna w nowoczesny sposób nawiązuje do stylistyki banku sprzed lat. Jednocześnie odwołanie do plakatu, a przede wszystkim do twórczości Wojciecha Fangora sprawia, że Bank Pekao S.A. odchodzi od komunikacji, w której dominującym obrazem są zdjęcia stockowe.

Pożyczka konsolidacyjna w Banku Pekao S.A. jest przeznaczona na spłatę kredytów z innych instytucji finansowych. Klienci nie zapłacą prowizji za przeniesienie kredytów, a ponadto dostają możliwość otrzymania dodatkowych środków na dowolny cel w wysokości do 25 proc. konsolidowanej kwoty.

Oferta obowiązuje do końca grudnia 2022 r. i mogą z niej skorzystać nowi oraz obecni klienci banku. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na stronie pekao.com.pl/pozyczka.

Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi. Odświeżoną kampanię oraz nową linię komunikacji wizualnej na bazie idei art brandingu przygotowała agencja Leo Burnett. Za działania digital odpowiada Sales&More S.A. Social media realizuje Digital Kingdom sp. z o.o. Filmy wyreżyserował Paweł Borowski, a zrealizował dom produkcyjny Dynamo. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak.

Kampania telewizyjna potrwa do 18.12.2022 r.

Źródło: Bank Pekao S.A.

www.pekao.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764