logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pekao SA z nowym logo na Euro 2012

  PR 05.06.2012, przeczytano 1406 razy
ilustracjastrzałka
Bank wita gości na swojej stronie www "w biało-czerwonych barwach".

Bank Pekao poinformował, że wchodzi w nową fazę swojego rozwoju za sprawą rozpoczynającego się Euro 2012. W okresie, gdy uwaga całej Europy będzie skupiona właśnie na Polsce, Pekao zaprezentuje milionom Europejczyków swoją markę korporacyjną i nowe logo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pekao-sa-z-nowym-logo-na-euro-2012,15752,artykul.html

Rozpoczęcie turnieju Euro 2012 jest wg banku idealnym momentem, aby wzmocnić rozwój odświeżonym logo. Bycie Sponsorem Narodowym Turnieju i związana z tym obecność reklamowa podczas meczów, ma umożliwić bankowi zaprezentowanie się dziesiątkom tysięcy kibiców obecnych na stadionach i setkom milionów oglądających transmisję z meczów.

Bank deklaruje, że dzięki nowemu logo, chce w pełni wykorzystać międzynarodową skalę operacji i osiągnięcia Grupy UniCredit, jak choćby sponsoring piłkarskiej Ligi Mistrzów. Jak nietrudno dostrzec, zmiana logo oraz systemu identyfikacji polega właśnie na dostosowaniu rozwiązań do standardów korporacyjnych obowiązujących w Grupie UniCredit.

- Wierzymy, że odświeżenie naszego znaku przyczyni się do wzrostu wartości banku poprzez dalszą poprawę jego wizerunku jako instytucji solidnej i stabilnej, a dodatkowo innowacyjnej i jeszcze bardziej zorientowanej na klienta – skomentował Luigi Lovaglio, Prezes Zarządu Banku Pekao.

Bank wskazuje na wyniki badań dowodzących, że nowe logo Pekao jest najbardziej lubiane spośród wszystkich obecnych w polskim sektorze bankowym, które zostały poddane badaniu. Nowe logo ma się kojarzyć z nowoczesnością i dynamizmem, a w połączeniu z nową wizualizacją oddziałów zwiększa chęć do nawiązania relacji z Bankiem o 80 procent w badanej grupie. Nowe logo kojarzone z dynamizmem ma być uzupełnieniem obecnego wizerunku Pekao, w którym klienci jako najważniejsze cechy wskazują zaufanie, dojrzałość i tradycję.

Wprowadzeniu logo towarzyszą dodatkowe działania, takie jak przygotowanie specjalnych karty prepaidowych, zindywidualizowanych dla czterech polskich miast-gospodarzy Euro 2012, mających stanowić pamiątkę z mistrzostw czy też loteria, w której można wygrać bilety na mecze.

Źródło: Pekao SA / inf. wł.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764