logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pełen program wykładów podczas Targów Reklamy dla Firm

  PR 30.05.2012, przeczytano 1485 razy

Targi Reklamy dla Firm to możliwość poznania i wybrania nowych agencji marketingowych, reklamowych, PR-owych, fotograficznych, kreatywnych, interaktywnych (a także wykonawców - firm producenckich, pracowni reklamowych, drukarni) oraz odkrycia narzędzi wspierających sprzedaż, budowanie relacji i dystrybucję informacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pelen-program-wykladow-podczas-targow-reklamy-dla-firm,15691,artykul.html


Oprócz tego każdy Zwiedzający będzie mógł uczestniczyć w interesujących wykładach:

Blok I


(10:15) Księgowość online - nowy produkt, czy nowy rynek? Wyzwania przy wprowadzeniu produktu mKsiegowa.pl na rynek.
Księgowość i internet to tak, jak innowacyjny konserwatysta, no więc jakie potrzeby mogą mieć odbiorcy, jakie wątpliwości i jak do nich dotrzeć? Bankowość internetowa? Tak, to znamy. Ale księgowość przez internet?
Witold Jurczyk
Prezes start-upu EPRmobile SA, który w 2011 roku wprowadził na polski rynek usługę pełnej księgowości jako serwisu internetowego.

(10:30) Odpowiedzialność społeczna w reklamie.
Magdalena Kostulska
Koordynatorka koalicji sektora prywatnego w Biurze Programu Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju w Polsce (UNDP). Zajmuje się współpracą z biznesem w zakresie zagadnień dotyczących zrównoważonego rozwoju, Global Compact. Posiada wieloletnie doświadczenie dotyczące współpracy z organizacjami międzynarodowymi systemu ONZ i UE przy realizacji projektów o charakterze rozwojowym, w tym dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu.

(10:45) Synergia treści, czy Custom Publishing na nowo.
Aby dotrzeć do potencjalnych klientów i pracowników w dobie urządzeń mobilnych, raz wydana publikacja powinna dopasować się do wszelkich urządzeń i kanałów dystrybucji – dokładnie tak, jak woda dopasowuje się do każdego naczynia, do którego zostaje wlana. Prezentacja opowiada o tym, co się stało z rynkiem treści reklamowych. Gdzie powstały nowe możliwości, a gdzie nowe problemy. W tym kontekście zaprezentujemy firmę Inpingo, której rozwiązania pozwalają raz przygotowaną publikację udostępnić w dowolnym formacie przez dowolny kanał. Dzięki czemu możliwa staje się prawdziwa synergia treści i dotarcie do potencjalnych klientów, inwestorów, pracowników w dowolnym czasie i w dowolnym miejscu.
Robert Kostka-Zawadzki - trendwatcher
Prowadził działalność doradczą w zakresie strategii i badań rynkowych. Autor tekstów z dziedziny marketingu, nowych technologii i rynku treści cyfrowych oraz bloga trendfuture.wordpress.com. Od maja 2011 prowadzi Inpingo – firmę, która dostarcza innowacyjne oprogramowanie dla wydawców, ale nie tylko, bo także dla niezależnych autorów, studiów graficznych, blogerów i webmasterów.

(11:00) Innowacyjne kanały komunikacji z klientem.
Szymon Piekarz
Prezes zarządu Limtel Sp. z o.o. odpowiedzialny za zarządzanie strategiczne, marketing i sprzedaż. Doświadczony programista, analityk i architekt systemów teleinformatycznych, specjalista od niekonwencjonalnych kanałów reklamowych. Absolwent Informatyki UWM w Olsztynie, Executive MBA UWM/UNB i kilku innych studiów podyplomowych. Posiada bogate doświadczenie w pracy na rynkach zagranicznych w szczególności w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Szwecji. Członek zarządu i współzałożyciel m.in. Agencji interaktywnej Blacklot Sp. z o.o. , AukcjeZiemi.pl Sp. z o.o, Internet Sales Force Sp. z o.o. i Europejskiego Centrum Wspierania Gospodarki Sp. z o.o. Entuzjastyczny manager o niekonwencjonalnym podejściu do rynku.

(11:15) Najnowsze trendy w komunikacji do kobiet w nowych mediach.
Kim są i co robią konsumentki w Internecie?
Trendy w reklamie kierowanej do kobiet:
- reklamy angażujące
- social media
- mobile
Targetowanie behawioralne (case studies).
Maria Wnuk
Jako Agency Sales Manager koordynuje prace jednego z zespołów sprzedaży agencyjnej Grupy ARBOinteractive, a także zajmuje się działaniem i rozwojem jednego z produktów grupy – sieci reklamy kobiecej beauty network. Z ARBOinteractive związana jest od lutego 2010 – pracowała kolejno na stanowiskach Junior Account Executive oraz Account Executive. Ukończyła studia w Szkole Głównej Handlowej na kierunku zarządzanie, specjalizacja marketing

(11:45) Technologie kształtujące wizerunek na przykładzie rozwiązań biur prasowych, systemów dystrybucji informacji i komunikacji wideo firmy netPR.pl.
Prezentacja będzie krótkim wprowadzeniem do zagadnienia oprogramowania udostępnianego w formie usługi, czyli tzw. modelu SaaS – Software as a Service. Pokaże atuty modelu biznesowego, który staje się coraz bardziej popularny na świecie, będąc ciekawą alternatywą dostępu do zaawansowanych technologii dla dużych i małych firm. Wykład będzie ilustrowany przykładami rozwiązań biur prasowych i systemów komunikacji wideo, rozwijanych w chmurze przez netPR.pl
Marek Woźniak
Absolwent Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej. Entuzjasta i promotor wykorzystania internetu w Public Relations i komunikacji firm. Od 2001 roku zawodowo blisko branży komunikacji w internecie i PR-u. Zarządza spółką netPR.pl, która specjalizuje się w strategiach internetowych, a także dostarcza narzędzia wspomagające działania PR w internecie. Sztandarowymi produktami firmy są systemy prasowe, blogi korporacyjne, serwisy relacji inwestorskich oraz rozwiązania z zakresu wideo i wideokonferencji w internecie. W latach 1999-2001 zarządzał Jobpilot Polska będąc odpowiedzialnym za wprowadzenie marki jobpilot.pl na rynek. Jego wcześniejsze doświadczenie zawodowe obejmuje zarządzanie sprzedażą i marketingiem na rynku technologicznym i przemysłowym.

Blok II


(12:15) Marketing Automation - nowość na polskim rynku marketingu online.
Automatyzacja marketingu i sprzedaży, pozyskiwanie klientów, jak połączyć e-mail marketing i CRM w systemie marketing automation, przykłady wykorzystania.
Grzegorz Błażewicz
Założyciel i prezes zarządu Benhauer. Posiada 15 lat doświadczenia w polskiej i międzynarodowej branży marketingowej. Doświadczenie zdobywał w firmach w Nowym Jorku i Londynie. W latach 2001-2006 pracował jako Dyrektor Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch, lidera IT w Europie Centralnej. W latach 2006-2008 był prezesem zarządu Portalu Internetowego Interia.pl. Obecnie założyciel i szef firmy Benhauer (www.benhauer.pl) specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania do marketingu, z którego korzysta ponad 4 000 firm.

(12:30) Social media monitoring dla biznesu.
Rewolucja Social Media:
- insighty konsumenckie
- obsługa klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych
- wsparcie sprzedaży
- analiza i pomiar skuteczności działań marketingowych
- „Data is the new oil” – przyszłość monitoringu Internetu
Michał Sadowski
Założyciel Brand24 – narzędzia monitoringu Internetu. Współtwórca serwisów Patrz.pl, PinoTV.pl, Moblo.pl, Slajdzik.pl, Finansosfera.pl – odwiedzanych każdego miesiąca przez ponad 2 miliony unikalnych użytkowników. Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. Autor videocastu technologicznego Digerati.pl. Absolwent studiów magisterskich na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Prywatnie fan sportów ekstremalnych, gier online i kebaba z frytkami.

(12:45) Angażująca komunikacja.
W świecie reklamy już dawno minął czas, gdy można było sobie pozwolić na jednostronną komunikację. Jak się odnaleźć w świecie, w którym nie możemy się schować za banerem?
Arvind Juneja
Community Manager. Od ponad 6 lat zawodowo związany z budowaniem i rozwijaniem społeczności internetowych. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzielił się na wielu konferencjach w całej Polsce, a w 2010 w trakcie Community Management Conference w Lipsku – pierwszej międzynarodowej konferencji o zarządzaniu społecznościami – opowiadał o wiarygodności community managera. Jego pasją są ludzie, a wolny czas spędza na powrocie do formy, którą stracił zdobywając doświadczenie, którym będzie się dzielił podczas targów.

(13:15) Psychologia koloru w reklamie, Visual Merchandising.
Podczas tego wykładu uczestnicy zdobędą nowe kompetencje dotyczące koloru i jego oddziaływania na odbiorcę. Będzie też można poznać wiedzę jak mózg klienta odbiera przestrzeń handlową oraz dowiedzieć się jak wykorzystać Visual Merchandising, aby zwiększyć sprzedaż.
dr Marek Borowiński
Specjalista od Visual Merchandisingu oraz od zwiększania sprzedaży. Od wielu lat zajmuje się wszelkimi działaniami wspomagającymi sprzedaż. Szkoli pracowników z technik prezentacji produktów oraz uczy jak skutecznie wykorzystywać wizerunek firmy, aby więcej sprzedawać. Jego największą pasją jest kolor i jego oddziaływanie na klienta w miejscu sprzedaży (www.psychologiakoloru.pl). Jest jurorem międzynarodowych konkursów na najlepsze sklepy. Jest też cenionym prelegentem i ekspertem podczas wielu kongresów w Polsce i za granicą. Swoja wiedzą i doświadczeniem wspomaga wiele firm i instytucji w zakresie Visual Merchandisingu. Wykłady i szkolenia prowadzi podczas takich imprez targowych jak: Natura Food, RemaDays, Home Decor, InterflatDesign.pl, Sport Kielce, oraz kongresów: Retail Marketing Awards, Global Innovator Awards, Kongres Handlu Detalicznego, Forum Marketingu w Handlu Detalicznym i wielu innych. Jest ekspertem oceniającym skuteczność przekazów reklamowych.

Blok III

(14:15) Marketing kontra kryzys.
Stare przysłowie mówi, że jedyną stałą rzeczą na świecie jest zmiana. Już Darwin twierdził, że przeżyją nie ci, którzy są najsilniejsi lub najbardziej inteligentni, lecz ci, którzy potrafią się najlepiej przystosować do zachodzących zmian. Towarzyszące nam od kilku lat spowolnione tempo wzrostu gospodarczego zmieniło zachowania konsumenckie w Polsce. Jak dopasować strategię marketingową firmy do nowych wyzwań rynkowych? Z jakich narzędzi marketingowych warto skorzystać, aby odnieść sukces? Co czeka marketing po kryzysie? Jak zmienią się oczekiwania klientów w najbliższych latach i co zrobić, by im sprostać? Zapraszam na wspólną podróż w przyszłość tych wszystkich, którzy poszukują nowych odpowiedzi na te same pytania.
Jerzy Osika
Właściciel firmy Promedia, która od kilkunastu lat specjalizuje się w obsłudze marketingowej, sprzedażowej i szkoleniowej firm. Zarządza pracami agencji reklamowej i PR, kreuje strategie marketingowe firm, organizuje akcje promocyjne i eventy, wydaje czasopisma firmowe (ponad 10 tytułów). Jest wydawcą i redaktorem naczelnym 5 czasopism branżowych, w tym 3 dla profesjonalistów z branży mody (Fashionbusiness.pl, Moda Damska, Moda Męska,) i 2 dla fachowców z branży wyposażeniu wnętrz (krajowego „Ambiente” i międzynarodowego „Ambiente International”). Organizator kongresów branżowych (m.in. Retail Marketing Forum, Kongres Mody, Kongres Wyposażenia Wnętrz, Fashion Retail Forum, Interior Design Forum) i konkursów (Retail Marketing Awards, Fashion Website Awards, polskiej edycji Global Innovation Award). Organizuje szkolenia dla biznesu, jest trenerem z zakresu sprzedaży i marketingu. Wiedzę o sprzedaży i marketingu poszerza uczestnicząc w licznych seminariach i konferencjach w kraju i na świecie.

(14:30) Język w reklamie.
1. Język mówiony, a pisany. Zasadnicze różnice
2. Dostrojenie, prowadzenie, zmiana
3. Negacje i ich zastosowanie
4, Rola wyrażeń funkcyjnych
5. Zastosowanie presupozycji
6. Język czasu
Arkadiusz Bednarski
Założyciel firmy szkoleniowo-doradczej Top Training, prezes zarządu One Invest Sp. z o.o. Trener, coach, mentor z 12-letnim doświadczeniem. Autor 9 książek z zakresu rozwoju osobistego, sprzedaży i wywierania wpływu. Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży i zarządzania. Prowadzi wykłady i seminaria w kraju i za granicą. Autor szkolenia „Lingwistyczne Wzorce Wywierania Wpływu” opracowanego specjalnie na potrzeby firm z branży reklamowej i PR.

(14:45) Czy na Facebooku można reklamować papierosy?
1. Regulamin Facebooka a produkty z ograniczeniami w reklamie.
2. Przykłady aktywności marek alkoholowych, tytoniowych i farmaceutycznych.
Mariusz Woźnicki
Prezes zarządu i założyciel Harder&Harder, jednej z wiodących agencji marketingu społecznościowego i szeptanego w Polsce. Wraz z Harder&Harder obsługuje takie marki jak Sante, Generali, PKO BP czy ITAKA. Mariusz Woźnicki jest również wykładowcą marketingu szeptanego i społecznościowego na SGH, Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Mistrzów Reklamy przy WPSIZ im. Koźmińskiego oraz w Polskiej Akademii Public Relations. Prelegent na wielu kongresach i konferencjach dotyczących nowoczesnych technik marketingowych. Autor artykułów prasowych dotyczących WoM&Social.

(15:00) 5 największych wyzwań e-mail marketingu 2012.
1. E-mail marketing a urządzenia mobilne
2. Jak dostosować komunikaty e-mail marketingowe do deficytu uwagi
odbiorców?
3. Lead nurturing w e-mail marketingu B2B
4. Rola e-mail marketingu w lejku sprzedażowym firmy
5. Reaktancja, czyli jak sprzedawać przez e-mail bez bycia natrętnym.
Maciej Ossowski
Dyrektor Zarządzający B2Bdata.

(15:30) Dobre praktyki w e-commerce i social media 360 stopni.
Prezentacja będzie niejako premierą naszego nowego dużego projektu – platformy, na której będziemy udostępniali zakładki oraz aplikacje szablonowe. Klient będzie miał możliwość stworzenia profesjonalnej strony na Facebooku w godzinę. Dodatkowo opiszemy najnowsze trendy związane z e-commerce oraz pokażemy, w jaki sposób firmy mogą skorzystać na budowaniu społeczności w internecie w oparciu o najnowsze narzędzia.
Sławomir Kochański
Ewangelista mediów cyfrowych, pasjonat social media, doświadczony praktyk, pragmatyczny futurysta. Absolwent jednej z najlepszych szkół biznesowych w Europie – Warwick Business School (University of Warwick) oraz London Metropolitan Business School, na których m.in. przeprowadzał projekty badawcze dotyczące zachowań użytkowników social media oraz efektywności stosowanych przez biznes narzędzi komercyjnych. W Wielkiej Brytanii i Polsce współpracował z takimi markami jak Speedo, Lacoste, MBT, Samsung, Boxfresh, The ACME Show, czy studiem CHK Design. Obecnie współpracuje z pierwszą wyspecjalizowaną agencją social media na polskim rynku Click Community.

(15:45) "Korzyści, nie dane", czyli o tym jak wspieramy naszych Klientów z branży marketingowej.
Zaprezentujemy możliwość wykorzystania współpracy z firmą B2Bdata do skutecznego realizowania kampanii dla Państwa klientów. Świadczymy kompleksowe doradztwo z zakresu informacji biznesowej oraz wykorzystanie jej w usługach e- mail marketingu oraz call center. Podczas prezentacji przedstawimy możliwości naszej oferty dedykowanej firmom z branży marketingowej. Pokażemy, że współpracując z B2Bdata uzyskują Państwo nie tylko bazy danych, ale przede wszystkim korzyści płynące z elastycznego podejścia do realizowanych projektów, szybkości i sprawności działania, szerokiego zakresu tematycznego naszych zasobów oraz naszego doświadczenia, dzięki któremu pomożemy Państwu lepiej zrozumieć potrzeby ich klientów.
Mariusz Kuskowski
Dyrektor Zarządzający B2Bdata.

Blok IV

(16:15) Jak projektować do druku cyfrowego, by uniknąć błędów?
Katarzyna Urbanek
Właścicielka firmy Cathrin, od 12stu lat w branży reklamowej. Specjalista w zakresie praktycznego projektowania poligraficznego. Poprowadzi z Państwem warsztaty ułatwiające codzienne projektowanie, tak by osiagać najlepsze efekty w druku cyfrowym.
Krzysztof Buczkowski
Product Manager na Polskę niemieckiej fabryki SIHL, koncern produkuje między innymi nieprzedzieralne papiery EnDURO oraz syntetyki PicoFilm a także wiele innnych tworzyw używanych w poligrafii cyfrowej i offsetowej. Pan Krzysztof pracuje od kilku lat z materiałami EnDuro i jest niewątpliwie cennym żródłem informacji.

(16:45) 3 najważniejsze cechy efektywnej reklamy dla małych i średnich firm.
1. Wprowadzenie
2. Wpływ efektywnej reklamy
3. Podstawy każdej skutecznej reklamy
4. Najważniejsze kroki przy konstrukcji dobrej reklamy
6. Język czasu
Marcin Hakemer-Fernandez
Biznesmen od najmłodszych lat. Dzieciństwo spędził w Kanadzie, po czym wrócił do swojego rodzinnego kraju i znalazł się w realiach całkowicie mu obcych. Zajmował się różnymi przedsięwzięciami, od produkcji drewnianych zabawek i sprzedaży, aż po doradztwo dla przedsiębiorców. Obecnie całe swoje serce i wysiłek wkłada w badanie efektywnych reklam i tworzeniu strategicznych planów działania. Zakochany w chińskiej kulturze. Ćwiczy chińską praktykę rozwoju osobistego Falun Dafa, a w wolnym czasie organizuję akcje promujące prawa człowieka. Podróżnik z przymusu. Pomimo tego, że zwiedził prawie pół świata, na razie czuje się najlepiej w Polsce.

Źródło: LUPO MEDIA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

PEŁEN? czy PEŁNY?

avatar użytkownika
,

Naszym zdaniem jest to forma poprawna, będąca synonimem formy "pełny" - ale jeżeli jakiś specjalista wskaże że to błąd, chętnie poprawimy :-)  

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764