
W strukturach Focus Media Group na stanowiska Creative Team Headów awansowali Barbara Peliwo i Łukasz Owdziej. Pozycje powstały w wyniku przyjęcia przez agencję sytemu pracy, opartego na multidyscyplinarnych zespołach klienckich. Model ma na celu optymalizację procesów oraz zwiększenie efektywności.
Barbara Peliwo z Focus Media Group jest związana od 2015 roku. Obecnie na stanowisku Creative Team Head zarządza zespołem kreatywnym, realizującym działania dla Telewizji Polsat oraz sprawuje nadzór kreatywny nad tworzonymi projektami. Wcześniej w tym samym zespole pracowała jako Art Director. Ponad 5-letnie doświadczenie zawodowe zdobywała również w agencjach VML oraz Lubię to, realizując działania m.in. dla takich klientów jak: H&M, Lidl, mBank, Kompania Piwowarska, Żywiec Zdrój.
Łukasz Owdziej w Focus Media Group pracuje od 2013 roku. Jako Creative Team Head zajmuje się nadzorem kreatywnym i koordynowaniem pracy zespołu, tworzącego kreacje dla marek z portfolio Brown-Forman - Finlandia Vodka i Jack Daniel’s. Poprzednio na stanowisku Art Director odpowiadał za opracowywanie kampanii sprzedażowych i wizerunkowych, głównie dla tych samych marek. W trakcie swojej 14-letniej kariery pracował m.in. w DDB Warszawa oraz jako freelancer, współpracując ze studiami designerskimi. Realizował projekty dla: Eurobanku, Gazety Wyborczej, McDonald’s Polska, Starego Browaru, a także marki Tyskie. Jest laureatem jednej złotej i dwóch srebrnych nagród w konkursie KTR.
Źródło: Focus Media Group