logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pełnia przyjemności czekolad E.Wedel w nowym opakowaniu

  PR 22.03.2023, przeczytano 573 razy
ilustracja

Na rynek wchodzi nowy design czekolad marki E.Wedel. Nowa identyfikacja wydobywa charakter marki, z jakim kojarzona jest od lat przez Polaków oraz akcentuje to, co konsumenci cenią w Wedlu najbardziej – pełnię czekoladowego smaku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pelnia-przyjemnosci-czekolad-e.wedel-w-nowym-opakowaniu,399377,artykul.html

Nowe opakowania w estetyczny sposób łączą tradycję i nowoczesność.  To co zauważamy w pierwszej kolejności to  widoczny i czytelny logotyp w postaci kultowego podpisu założyciela Fabryki Czekolady – Emila Wedla oraz charakterystyczny dla marki granatowy kolor. Z kolei kolorowe, wyraziste grafiki pobudzają zmysły oraz ułatwiają konsumentom odnalezienie swoich ulubionych smaków na sklepowej półce. Wielbicieli marki łączy niekwestionowana miłość do czekolady, jednak każdy ma wobec niej inne oczekiwania. Właśnie dlatego nowa szata kreuje spójny wizerunek dla całego portfolio wedlowskich czekolad, ale jednocześnie akcentuje słodkość świata czekolad mlecznych oraz intensywność gorzkich.

Świat czekolad mlecznych przyciąga prawdziwą feerią kolorów i różnorodnością połączeń smakowych, w której każdy znajdzie coś specjalnego dla siebie. Z kolei estetyka tabliczek gorzkich zaprasza do świata intensywnie kakaowych doznań smakowych. Kruche, apetyczne kostki czekolady w towarzystwie uwielbianych dodatków pobudzają zmysły i tworzą smakowitą kompozycję, której trudno się oprzeć.

ilustracjastrzałka

Za nową identyfikację opakowaniową i architekturę marki Wedel odpowiada agencja brandingowa Well Rounded Design. Z kolei za komunikację Public Relations odpowiedzialna jest agencja Walk PR.

ilustracjastrzałka

Czekolady E.Wedel w nowych opakowaniach dostępne są w sprzedaży od początku marca bieżącego roku na terenie całego kraju i stopniowo zastępują dawne opakowania. Bez względu na szatę graficzną, wszystkie tabliczki czekolady E.Wedel pozostają w niezmienionej gramaturze.

ilustracjastrzałka

Źródło: Walk PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interprint na Łódź Design Festival
Wejście na rynek pracy generacji Z, coraz bardziej zaawansowana sztuczna inteligencja, wyzwania, które stawiają przed nami alarmujące raporty ekologów… Wszystko to sprawia, że coraz częściej myślami wybiegamy w przyszłość… To właśnie ona i jej postrzeganie były tematem przewodnim minionej edycji Łódź Design Festival. Czy zamiast przepowiadać...
Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną...
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających...
Zakończył się Łódź Design Festival 2023
Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764