logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pełnoklatkowy, ultraszerokokątny obiektyw o zmiennej ogniskowej Nikkor Z

  PR 08.01.2019, przeczytano 363 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nikon dodaje dziś obiektyw NIKKOR Z 14–30mm f/4 S do linii S obiektywów pełnoklatkowych przeznaczonych do aparatów bezlusterkowych Nikon Z. Jako ultraszerokokątny zoom cechujący się kompaktową konstrukcją, płaskim przednim elementem i mechanizmem chowania, obiektyw ten poszerza użytkownikom aparatów Nikon Z możliwości twórcze.. Znakomicie sprawdzi się podczas fotografowania, a jeszcze lepiej przy filmowaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pelnoklatkowy%2C-ultraszerokokatny-obiektyw-o-zmiennej-ogniskowej-nikkor-z,380709,artykul.html

NIKKOR Z 14–30mm f/4 S jest pierwszym na świecie ultraszerokokątnym pełnoklatkowym obiektywem z płaskim przednim elementem¹. Ta wyjątkowa konstrukcja pozwala na mocowanie filtrów 82 mm bez użycia nieporęcznych uchwytów. Dzięki temu fotograf ma lepszą kontrolę oraz większą swobodę podczas fotografowania krajobrazów, scenerii miejskich, architektury, wnętrz, a także podczas filmowania.

Kompaktowa konstrukcja, mechanizm chowania obiektywu oraz dokładne zabezpieczenie przed czynnikami atmosferycznymi sprawiają, że obiektyw znakomicie sprawdza się w podróży. Nowy układ optyczny NIKKOR Z oraz szybka komunikacja między obiektywem a aparatem pozwalają zminimalizować dystorsję powszechnie występującą w fotografii szerokokątnej. Zdjęcia wykonywane tym obiektywem cechuje wyjątkowa ostrość. Stały otwór przysłony f/4 pozwala filmującym na łatwe śledzenie przy przejściu z jasnego pleneru do zacienionego wnętrza.

Jordi Brinkman, Product Manager w firmie Nikon Europe, powiedział: - Ten ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy NIKKOR Z pozwoli użytkownikom aparatów Nikon Z na rejestrowanie fascynujących zdjęć i filmów w każdym miejscu. Ze względu na kompaktową konstrukcję łatwo mieści się w mniejszych torbach fotograficznych. Możliwość mocowania filtrów pozwala rozszerzyć zakres stosowania efektów kreatywnych.

ilustracjastrzałka

Podsumowanie najważniejszych właściwości

Przystosowany do mocowania filtrów: pierwszy na świecie ultraszerokokątny pełnoklatkowy obiektyw umożliwiający mocowanie filtrów 82 mm¹ bez użycia nieporęcznych uchwytów.

NIKKOR Z: dzięki dużej średnicy mocowania Z firmy Nikon obiektyw ten przepuszcza więcej światła na całej powierzchni klatki.

Seria S: nowy wymiar jakości układu optycznego. Przeciwodblaskowa powłoka nanokrystaliczna, bezgłośny system szybkiego AF.
Konfigurowalny pierścień sterujący: może służyć do ręcznego ustawiania ostrości (domyślnie), sterowania przysłoną (ułatwiające uzyskanie efektów podczas filmowania) lub kompensacji ekspozycji.

Znakomity do filmowania: bezgłośna regulacja przysłony. Zredukowano zarówno „oddychanie” obiektywu, jak i przesunięcie ostrości podczas zmiany ogniskowej.
Kompaktowy i zabezpieczony: mechanizm chowania obiektywu sprawia, że zajmuje on niewiele miejsca, gdy nie jest używany. Dokładne uszczelnienie chroni obiektyw przed kurzem i wilgocią.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

Dodatkowe informacje:

1. Wśród wymiennych obiektywów do aparatów cyfrowych, stan z 8 stycznia 2019

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764