logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pentawards: Podwójne zwycięstwo Opus B Brand Design

  PR 25.09.2017, przeczytano 1591 razy
ilustracjastrzałka

Opus B Brand Design został laureatem jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w dziedzinie projektowania opakowań – Pentawards. W tym roku agencja zdobyła aż dwie statuetki – złotą i srebrną, jest zarazem jedyną polską firmą nagrodzoną w konkursie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pentawards%3A-podwojne-zwyciestwo-opus-b-brand-design,33858,artykul.html

Nagrody Pentawards przyznawane są od 2007 roku. W tym prestiżowym konkursie biorą udział agencje brand design, studia projektowe, producenci oraz indywidualni designerzy z całego świata.

Tegoroczna, jedenasta edycja, zgromadziła ponad 2 tysiące zgłoszeń nadesłanych z 5 kontynentów i aż z 54 krajów. Opus B to jedyna nagrodzona polska firma. Warto podkreślić, że w 11-letniej historii konkursu Pentawards, agencja zdobyła aż trzy nagrody i jest najbardziej utytułowaną polską agencją brand design.

Zaczerpnięte z tradycji

Koncept opakowania dla miodu pitnego Kwarta to zdobywca złotej nagrody Pentaward. Projekt czerpie inspirację z przeszłości, opakowanie stanowi interpretację tradycyjnego kamionkowego naczynia na miód pitny, gdyż zachowany został oryginalny materiał, tłoczenia, sygnowanie i cały proces produkcyjny.

– Przywracając zamierającą tradycję miodosytniczą, stworzyliśmy Kwartę. Prawdziwy, tradycyjny miód pitny. To dialog przeszłości z współczesną myślą projektową. Nazwa marki nawiązuje do staropolskiej jednostki miary objętości. Dlatego też opakowania otrzymały nietypową objętość 942 ml, czyli 1 kwartę – mówi Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B.

Inspirowane naturą

Kolejny nagrodzony koncept autorstwa projektantów Opus B Brand Design otrzymał srebrną statuetkę za projekt minimalistycznego i funkcjonalnego opakowania na szampon lub żel pod prysznic Gekko.

Gekko to marka do pielęgnacji ciała dla mężczyzn. Inspirowany fizjonomią gekona system zintegrowanych z opakowaniem przyssawek, pozwala szybko i intuicyjnie umieszczać szampon lub żel w najdogodniejszej części prysznica.

– Cały koncept Gekko opiera się na insightcie związanym z brakiem miejsca na męskie kosmetyki w łazience pod prysznicem. Bardzo często zdarza się, że całą wolną przestrzeń na półkach zajmują kobiece rzeczy, dlatego projekt Gekko daje mężczyźnie trochę miejsca, nie zabierając go przy tym partnerce – tłumaczy Paweł Frej.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764