logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pentawards 2008 - międzynarodowy konkurs na najlepsze opakowania

   15.05.2008, przeczytano 3086 razy
ilustracjastrzałka

Celem Pentawards jest wybór i nagradzanie najlepszych opakowań powstających na całym świecie. Do konkursu można zgłaszać opakowania, które zostały zaprojektowane lub pojawiły się na rynku między 1 stycznia a 31 grudnia 2007 r. Mogą wziąć w nim udział indywidualni designerzy, studia projektowe, agencje reklamowe oraz producenci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pentawards-2008---miedzynarodowy-konkurs-na-najlepsze-opakowania,7277,artykul.html

Kategorie: napoje, jedzenie, ciało, luksus (perfumy, kosmetyki, biżuteria, wina, limitowane edycje), inne produkty (min. elektronika, środki czystości i detergenty, artykuły papiernicze, produkty związane z czasem wolnym i sportem, produkty dla zwierząt) oraz opakowania, pozostające poza podaną klasyfikacją.

Zgłoszenia można wysyłać od 1 maja do 13 czerwca 2008 r. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w październiku 2008 r.

Szczegółowe informacje i formularz zgłoszeniowy na stronie www.pentawards.org

Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego, www.iwp.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764