logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pentawards 2019 rozdane - projektanci Hibrands ze srebrnym trofeum

  PR 14.10.2019, przeczytano 275 razy
ilustracjastrzałka

Za koncept Bee-Fee agencja została nagrodzona srebrną statuetką w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów w dziedzinie projektowania opakowań – Pentawards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pentawards-2019-rozdane---projektanci-hibrands-ze-srebrnym-trofeum,384325,artykul.html

Nagrody Pentawards przyznawane są od 2007 roku. W tym prestiżowym konkursie biorą udział agencje brand design, studia projektowe, producenci oraz indywidualni designerzy z całego świata.

Warto podkreślić, że w 13-letniej historii konkursu Pentawards, agencja HiBrands (wcześniej pod szyldem Opus B Brand Design) zdobyła aż cztery nagrody i jest najbardziej utytułowaną polską agencją brand design w historii tego konkursu.

W tegorocznej edycji projektanci zdobyli już piąte trofeum – srebrną statuetkę za koncept Bee-Fee.

Miód, który pomaga pszczołom

Bee-Fee to w 100 proc. ekologiczny miód. Opakowanie składa się z dwóch uzupełniających się elementów: szklanego słoja i doniczki z cienkiego betonu. Wystarczy posadzić w doniczkach kwiaty ustawiać je na balkonach. W ten sposób projektanci chcą pomóc pszczołom - poprzez rozszerzenie ich ekosystemu w miastach.

Źródło: HiBrands

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania reklamowa Generali nagrodzona przez Gazetę Ubezpieczeniową
„Pierwsza globalna kampania reklamowa Grupy Generali z agentami w roli głównej” została uznana przez redakcję Gazety Ubezpieczeniowej za najważniejszą Inicjatywę Sierpnia na rynku ubezpieczeniowym. Tygodnik docenił fakt, że w spotach Generali w centrum uwagi umieszczeni zostali agenci ubezpieczeniowi.
Animacja o historii „Sądu Ostatecznego” ponownie nagrodzona przez CA
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, tym razem ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu poświęconego projektowaniu graficznemu. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych...
PZU nagrodzone za kampanię „Praktyczna wiedza ma sens”
Kampania PZU „Praktyczna wiedza ma sens” została wyróżniona w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Konkurs organizowany jest przez HRM Institute, który promuje najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce. PZU otrzymało wyróżnienie w kategorii „Kampania internetowa”.
Alek Frydrych w jury konkursu KTR 2020
Alek Frydrych, associate creative director w VMLY&R Poland, zasiadł w jury tegorocznej edycji KTR - największego konkursu kreatywności w Polsce. Oceni prace zgłoszone w kategorii Communication: Video, Audio, Print&Publishing, Online, Mobile, Copywriting.
3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764