logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

People Can Fly: Nowa identyfikacja wizualna i materiały dla „Outriders”

  PR 23.06.2020, przeczytano 1449 razy
ilustracja

Autorzy takich hitów jak Painkiller czy Bulletstorm odświeżają swój wizerunek i pokazują coraz więcej materiałów z najnowszej gry Outriders – ambitnego shootera RPG, którego światowa premiera zaplanowana jest na ostatni kwartał 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/people-can-fly%3A-nowa-identyfikacja-wizualna-i-materialy-dla-_outriders_,387527,artykul.html

Twórcy gier z People Can Fly, jednego z najbardziej doświadczonych studiów deweloperskich w Polsce, zdecydowali się na odświeżenie swojego wizerunku i zaprezentowali nowe logo.

Studio, we współpracy ze swoim wydawcą, Square Enix, wprowadziło także regularne streamy z ich najnowszego tytułu – format „Outriders Broadcast”.

Przypieczętowanie tożsamości

- Tworząc nową identyfikację PCF staraliśmy się znaleźć równowagę między bogatym dorobkiem studia i naszymi ambitnymi planami. Przed nami intensywny czas, jednak nie o wszystkim jeszcze możemy mówić. Na pewno niebawem zaprezentujemy nową warszawską siedzibę, a pod koniec roku na rynku pojawi się gra Outriders. Od 28 maja w ramach „Outriders Broadcast” pokazujemy kolejne szczegóły tego projektu, odbiór materiału jest bardzo pozytywny. – mówi Mateusz Kirstein, szef marketingu w People Can Fly.

Michał Pawlik z Mamastudio, firmy, która zajmowała się rebrandingiem PCF podzielił się kulisami procesu powstawania nowej identyfikacji – People Can Fly otrzymało odświeżający lifting – logo zostało narysowane od nowa, wciąż zachowując poprzednią formę, a postać lotnika odwróciliśmy dla zwiększenia dynamiki. Liternictwo uaktualniono i ostatecznie taka ewolucja okazała się najlepszym możliwym rozwiązaniem.

- Jednym z pretekstów do wprowadzenia naszej nowej identyfikacji była premiera „Outriders Broadcast”. To nowatorski sposób prezentacji naszego tytułu, który wypracowaliśmy wspólnie z wydawcą, kiedy wszystkie najważniejsze eventy branżowe zostały odwołane – dodaje Bartosz Kmita, dyrektor kreatywny studia People Can Fly.

Outriders Broadcast podbił wiodące serwisy gamingowe

Outriders Broadcast to comiesięczne wydarzenie online, organizowane przez Square Enix i prowadzone przez Lucy Hale, które odbywa się na kanale YouTube gry oraz platformie Twitch. To stream, na którym prezentowana jest rozgrywka tego niezwykłego shootera. Pierwsza transmisja miała miejsce 28. maja, a wrażeniami z niej podzielił się szereg wiodących gamingowych serwisów.

- People Can Fly zasługuje na uznanie za to, że uczynili umiejętności postaci głównym elementem walki. – podkreślił amerykański IGN w swoim artykule.

Kanadyjski COGConnected pochwalił opcje personalizacji postaci – „Opcje personalizacji nie zmuszają do grania w jeden, określony sposób. Masz niesamowitą swobodę podczas kreacji własnego Outridera.”

Games Radar (ponad 30 milionów odsłon miesięcznie) wychwala konfigurowalny interfejs użytkownika i regulację poziomu trudności zaznaczając, że „oba elementy są genialnym sposobem na umożliwienie graczom decydowania o tym, jak chcą grać w Outriders – czy skupić się na fabularnym aspekcie, czy też strzelankowym, albo na obu tych rzeczach równocześnie.”

ilustracjastrzałka

Źródło: People Can Fly

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764