Autorzy takich hitów jak Painkiller czy Bulletstorm odświeżają swój wizerunek i pokazują coraz więcej materiałów z najnowszej gry Outriders – ambitnego shootera RPG, którego światowa premiera zaplanowana jest na ostatni kwartał 2020.
Twórcy gier z People Can Fly, jednego z najbardziej doświadczonych studiów deweloperskich w Polsce, zdecydowali się na odświeżenie swojego wizerunku i zaprezentowali nowe logo.
Studio, we współpracy ze swoim wydawcą, Square Enix, wprowadziło także regularne streamy z ich najnowszego tytułu – format „Outriders Broadcast”.
Przypieczętowanie tożsamości
- Tworząc nową identyfikację PCF staraliśmy się znaleźć równowagę między bogatym dorobkiem studia i naszymi ambitnymi planami. Przed nami intensywny czas, jednak nie o wszystkim jeszcze możemy mówić. Na pewno niebawem zaprezentujemy nową warszawską siedzibę, a pod koniec roku na rynku pojawi się gra Outriders. Od 28 maja w ramach „Outriders Broadcast” pokazujemy kolejne szczegóły tego projektu, odbiór materiału jest bardzo pozytywny. – mówi Mateusz Kirstein, szef marketingu w People Can Fly.
Michał Pawlik z Mamastudio, firmy, która zajmowała się rebrandingiem PCF podzielił się kulisami procesu powstawania nowej identyfikacji – People Can Fly otrzymało odświeżający lifting – logo zostało narysowane od nowa, wciąż zachowując poprzednią formę, a postać lotnika odwróciliśmy dla zwiększenia dynamiki. Liternictwo uaktualniono i ostatecznie taka ewolucja okazała się najlepszym możliwym rozwiązaniem.
- Jednym z pretekstów do wprowadzenia naszej nowej identyfikacji była premiera „Outriders Broadcast”. To nowatorski sposób prezentacji naszego tytułu, który wypracowaliśmy wspólnie z wydawcą, kiedy wszystkie najważniejsze eventy branżowe zostały odwołane – dodaje Bartosz Kmita, dyrektor kreatywny studia People Can Fly.
Outriders Broadcast podbił wiodące serwisy gamingowe
Outriders Broadcast to comiesięczne wydarzenie online, organizowane przez Square Enix i prowadzone przez Lucy Hale, które odbywa się na kanale YouTube gry oraz platformie Twitch. To stream, na którym prezentowana jest rozgrywka tego niezwykłego shootera. Pierwsza transmisja miała miejsce 28. maja, a wrażeniami z niej podzielił się szereg wiodących gamingowych serwisów.
- People Can Fly zasługuje na uznanie za to, że uczynili umiejętności postaci głównym elementem walki. – podkreślił amerykański IGN w swoim artykule.
Kanadyjski COGConnected pochwalił opcje personalizacji postaci – „Opcje personalizacji nie zmuszają do grania w jeden, określony sposób. Masz niesamowitą swobodę podczas kreacji własnego Outridera.”
Games Radar (ponad 30 milionów odsłon miesięcznie) wychwala konfigurowalny interfejs użytkownika i regulację poziomu trudności zaznaczając, że „oba elementy są genialnym sposobem na umożliwienie graczom decydowania o tym, jak chcą grać w Outriders – czy skupić się na fabularnym aspekcie, czy też strzelankowym, albo na obu tych rzeczach równocześnie.”
Źródło: People Can Fly