logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

People Can Fly: Nowa identyfikacja wizualna i materiały dla „Outriders”

  PR 23.06.2020, przeczytano 1478 razy
ilustracja

Autorzy takich hitów jak Painkiller czy Bulletstorm odświeżają swój wizerunek i pokazują coraz więcej materiałów z najnowszej gry Outriders – ambitnego shootera RPG, którego światowa premiera zaplanowana jest na ostatni kwartał 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/people-can-fly%3A-nowa-identyfikacja-wizualna-i-materialy-dla-_outriders_,387527,artykul.html

Twórcy gier z People Can Fly, jednego z najbardziej doświadczonych studiów deweloperskich w Polsce, zdecydowali się na odświeżenie swojego wizerunku i zaprezentowali nowe logo.

Studio, we współpracy ze swoim wydawcą, Square Enix, wprowadziło także regularne streamy z ich najnowszego tytułu – format „Outriders Broadcast”.

Przypieczętowanie tożsamości

- Tworząc nową identyfikację PCF staraliśmy się znaleźć równowagę między bogatym dorobkiem studia i naszymi ambitnymi planami. Przed nami intensywny czas, jednak nie o wszystkim jeszcze możemy mówić. Na pewno niebawem zaprezentujemy nową warszawską siedzibę, a pod koniec roku na rynku pojawi się gra Outriders. Od 28 maja w ramach „Outriders Broadcast” pokazujemy kolejne szczegóły tego projektu, odbiór materiału jest bardzo pozytywny. – mówi Mateusz Kirstein, szef marketingu w People Can Fly.

Michał Pawlik z Mamastudio, firmy, która zajmowała się rebrandingiem PCF podzielił się kulisami procesu powstawania nowej identyfikacji – People Can Fly otrzymało odświeżający lifting – logo zostało narysowane od nowa, wciąż zachowując poprzednią formę, a postać lotnika odwróciliśmy dla zwiększenia dynamiki. Liternictwo uaktualniono i ostatecznie taka ewolucja okazała się najlepszym możliwym rozwiązaniem.

- Jednym z pretekstów do wprowadzenia naszej nowej identyfikacji była premiera „Outriders Broadcast”. To nowatorski sposób prezentacji naszego tytułu, który wypracowaliśmy wspólnie z wydawcą, kiedy wszystkie najważniejsze eventy branżowe zostały odwołane – dodaje Bartosz Kmita, dyrektor kreatywny studia People Can Fly.

Outriders Broadcast podbił wiodące serwisy gamingowe

Outriders Broadcast to comiesięczne wydarzenie online, organizowane przez Square Enix i prowadzone przez Lucy Hale, które odbywa się na kanale YouTube gry oraz platformie Twitch. To stream, na którym prezentowana jest rozgrywka tego niezwykłego shootera. Pierwsza transmisja miała miejsce 28. maja, a wrażeniami z niej podzielił się szereg wiodących gamingowych serwisów.

- People Can Fly zasługuje na uznanie za to, że uczynili umiejętności postaci głównym elementem walki. – podkreślił amerykański IGN w swoim artykule.

Kanadyjski COGConnected pochwalił opcje personalizacji postaci – „Opcje personalizacji nie zmuszają do grania w jeden, określony sposób. Masz niesamowitą swobodę podczas kreacji własnego Outridera.”

Games Radar (ponad 30 milionów odsłon miesięcznie) wychwala konfigurowalny interfejs użytkownika i regulację poziomu trudności zaznaczając, że „oba elementy są genialnym sposobem na umożliwienie graczom decydowania o tym, jak chcą grać w Outriders – czy skupić się na fabularnym aspekcie, czy też strzelankowym, albo na obu tych rzeczach równocześnie.”

ilustracjastrzałka

Źródło: People Can Fly

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764