logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pepco z promocją wiosennej oferty „Super Hitów”

  PR 08.02.2024, przeczytano 1077 razy
ilustracja

Pepco rozpoczyna w lutym promocję swojej stałej oferty produktów dostępnych w wyjątkowo niskich cenach. To odpowiedź sieci na utrzymującą się inflację, uderzającą w portfele klientów. W ramach kampanii promocyjnej przygotowane zostały m.in. telewizyjne spoty reklamowe, działania digitalowe oraz specjalny branding umieszczany na witrynach, w strefie przykasowej czy w sklepowych alejkach. Promocje obejmą akcesoria domowe jak kubki, świeczki i pojemniki na żywność oraz odzież dla dzieci i dorosłych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pepco-z-promocja-wiosennej-oferty-_super-hitow_,403047,artykul.html

Kampania promująca wiosenną ofertę „Super Hitów” od Pepco, to odpowiedź sieci na potrzeby klientów, którzy w dobie utrzymującej się na wysokim poziomie inflacji poszukują tanich, a równocześnie jakościowo dobrych produktów, niezbędnych w codziennym życiu. W kampanii, która wystartowała na początku lutego firma przypomina o swojej rynkowej przewadze i prezentuje pierwsze, przykładowe hity cenowe Są to m.in. kubki, świeczki czy pojemniki na żywność za 6 zł. W marcu Pepco zaprezentuje m.in. koszulki dla młodszych dzieci za 8 zł. W promocyjnych cenach dostępne będą również między innymi dziecięce body, legginsy, spodnie, czy bielizna dla dzieci i dorosłych.

Gdy na rynku ceny rosną, my je zamrażamy, a dla niektórych produktów nawet obniżamy. Regularnie przyglądamy się sytuacji rynkowej i odpowiadamy na potrzeby klientów, którzy szczególnie teraz poszukują produktów w niskich cenach, i równocześnie dobrej jakości. Rozumiemy, jak w obecnych czasach ważna jest stabilność cenowa i finansowa, dlatego rozpoczynamy promocję naszej wiosennej oferty „Super Hitów”, aby jak najwięcej osób dowiedziało się, że właśnie w Pepco zawsze znajdą odzież i produkty do domu w naprawdę niskich cenach – powiedziała Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.

Promocyjna oferta Pepco to efekt nie tylko analizy potrzeb klientów, ale też danych i wyników sprzedażowych z 2023 roku. Pepco w swojej najnowszej promocji skupia się na artykułach, które w minionych dwunastu miesiącach cieszyły się szczególną popularnością. Wśród nich są m. koszulki na licencjach dla dzieci i niemowląt, których sieć w 2023 roku sprzedała ponad 10 milionów czy bielizna, jak skarpetki – stopki dla kobiet, również sprzedane w ubiegłym roku w liczbie ponad 10 milionów sztuk.

W naszych działaniach komunikacyjnych zawsze skupiamy się na tym, by dotrzeć do klientów z informacją o dostępnej ofercie. Po raz pierwszy jednak nie pokazujemy nowej kolekcji czy limitowanej, sezonowej oferty, ale chwalimy się przede wszystkim tym co można u nas kupić cały czas i to w wyjątkowych, najniższych cenach. O „Super Hitach” Pepco będziemy opowiadać jeszcze przez kilka następnych tygodni, a klienci w ramach tej oferty będą mogli kupić zarówno produkty regularnie dostępne w naszych sklepach, jak i tzw. Linie in-out wprowadzane na krótko. Natomiast to co będzie je łączyć to ekstremalnie niskie ceny – powiedziała Agnieszka Olejniczak, Marketing Director Pepco.

Oferta Pepco cieszy się rosnącą popularnością wśród klientów, którzy średnio miesięcznie we wszystkich europejskich sklepach sieci dokonują ponad 30 milionów transakcji, wybierając spośród około 530 kategorii produktowych. Blisko siedem na dziesięć wizyt w sklepie Pepco kończy się dokonaniem zakupów.

 

Źródło: Pepco

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony i PADS4: innowacje w dziedzinie Digital Signage
PADS4, międzynarodowy lider i 30-letni weteran tworzenia inteligentnych doświadczeń cyfrowych, połączył siły z Sony Professional Displays & Solutions Europe, aby ulepszyć ofertę dynamicznego Digital Signage. Modułowa platforma PADS4 zapewnia usługi dla branż takich jak transport, lotnictwo i handel detaliczny, więc wydajność i spójność są kluczowe dla jej...
Advanced DOOH w GroupM
GroupM (mediowa grupa inwestycyjna należąca do WPP) wprowadza do swojej oferty narzędzie Advanced DOOH, które umożliwia precyzyjne i elastyczne planowanie oraz zakup kampanii DOOH w Polsce. Narzędzie to wykorzystuje autorską platformę umożliwiającą planowanie, aktywację i pomiar kampanii DOOH. W ramach rynkowego debiutu Advanced DOOH zostało wykorzystane w działaniach dla...
Barany, kogut i AI w kampanii Aflofarm
Aflofarm, jeden z największych reklamodawców w Polsce, rozpoczął współpracę z domem produkcyjnym SUPERMASSIVE specjalizującym się w realizacji wideo z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji. Owocem współpracy jest kampania promująca Inventum Max – lek na erekcję. Spot emitowany jest we wszystkich dużych stacjach ogólnopolskich oraz w mediach online.
Coca-Cola podsumowuje kampanię „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”
W ramach wspólnego odliczania do świąt, Coca-Cola ponownie zachęcała do odkrywania w sobie wewnętrznego Mikołaja i dzielenia się życzliwością. Dzięki zaangażowaniu konsumentów marka przekazała aż 150 tysięcy złotych na wsparcie Banków Żywności.
Newline Interactive na Integrated Systems Europe 2025
Newline Interactive podczas targów ISE 2025 zaprezentuje na nowo zdefiniowane standardy współpracy w oparciu o technologie interaktywne. Firma zaspokaja dynamicznie zmieniające się potrzeby sektora biznesowego i edukacyjnego w obszarze współpracy na odległość i Digital Signage. Na odwiedzających czekają eksperci, którzy podpowiedzą, jak poprawić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764