Pepco rozpoczyna w lutym promocję swojej stałej oferty produktów dostępnych w wyjątkowo niskich cenach. To odpowiedź sieci na utrzymującą się inflację, uderzającą w portfele klientów. W ramach kampanii promocyjnej przygotowane zostały m.in. telewizyjne spoty reklamowe, działania digitalowe oraz specjalny branding umieszczany na witrynach, w strefie przykasowej czy w sklepowych alejkach. Promocje obejmą akcesoria domowe jak kubki, świeczki i pojemniki na żywność oraz odzież dla dzieci i dorosłych.
Kampania promująca wiosenną ofertę „Super Hitów” od Pepco, to odpowiedź sieci na potrzeby klientów, którzy w dobie utrzymującej się na wysokim poziomie inflacji poszukują tanich, a równocześnie jakościowo dobrych produktów, niezbędnych w codziennym życiu. W kampanii, która wystartowała na początku lutego firma przypomina o swojej rynkowej przewadze i prezentuje pierwsze, przykładowe hity cenowe Są to m.in. kubki, świeczki czy pojemniki na żywność za 6 zł. W marcu Pepco zaprezentuje m.in. koszulki dla młodszych dzieci za 8 zł. W promocyjnych cenach dostępne będą również między innymi dziecięce body, legginsy, spodnie, czy bielizna dla dzieci i dorosłych.
„Gdy na rynku ceny rosną, my je zamrażamy, a dla niektórych produktów nawet obniżamy. Regularnie przyglądamy się sytuacji rynkowej i odpowiadamy na potrzeby klientów, którzy szczególnie teraz poszukują produktów w niskich cenach, i równocześnie dobrej jakości. Rozumiemy, jak w obecnych czasach ważna jest stabilność cenowa i finansowa, dlatego rozpoczynamy promocję naszej wiosennej oferty „Super Hitów”, aby jak najwięcej osób dowiedziało się, że właśnie w Pepco zawsze znajdą odzież i produkty do domu w naprawdę niskich cenach – powiedziała Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.
Promocyjna oferta Pepco to efekt nie tylko analizy potrzeb klientów, ale też danych i wyników sprzedażowych z 2023 roku. Pepco w swojej najnowszej promocji skupia się na artykułach, które w minionych dwunastu miesiącach cieszyły się szczególną popularnością. Wśród nich są m. koszulki na licencjach dla dzieci i niemowląt, których sieć w 2023 roku sprzedała ponad 10 milionów czy bielizna, jak skarpetki – stopki dla kobiet, również sprzedane w ubiegłym roku w liczbie ponad 10 milionów sztuk.
„W naszych działaniach komunikacyjnych zawsze skupiamy się na tym, by dotrzeć do klientów z informacją o dostępnej ofercie. Po raz pierwszy jednak nie pokazujemy nowej kolekcji czy limitowanej, sezonowej oferty, ale chwalimy się przede wszystkim tym co można u nas kupić cały czas i to w wyjątkowych, najniższych cenach. O „Super Hitach” Pepco będziemy opowiadać jeszcze przez kilka następnych tygodni, a klienci w ramach tej oferty będą mogli kupić zarówno produkty regularnie dostępne w naszych sklepach, jak i tzw. Linie in-out wprowadzane na krótko. Natomiast to co będzie je łączyć to ekstremalnie niskie ceny – powiedziała Agnieszka Olejniczak, Marketing Director Pepco.
Oferta Pepco cieszy się rosnącą popularnością wśród klientów, którzy średnio miesięcznie we wszystkich europejskich sklepach sieci dokonują ponad 30 milionów transakcji, wybierając spośród około 530 kategorii produktowych. Blisko siedem na dziesięć wizyt w sklepie Pepco kończy się dokonaniem zakupów.
Źródło: Pepco