logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Peppermint powerde by Quad autorem kampanii dla marki Flügger

  PR 25.03.2020, przeczytano 196 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Peppermint odpowiada za kompanię „First Minute” marki Flügger.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/peppermint-powerde-by-quad-autorem-kampanii-dla-marki-fl%C3%BCgger,386253,artykul.html

Działania prowadzone w kanałach social media zachęcały profesjonalistów należących do programu Flügger Partner do zakupów na cały sezon malarski. Osoby należące do programu otrzymywały 40% rabat na zakupy farb.

Działania prowadzone były w kanałach social media należących do marki oraz w punktach sprzedaży. Peppermint odpowiada za koncept kreatywny oraz przygotowanie wszystkich materiałów wykorzystanych w komunikacji. Agencja wspiera Flügger w zakresie działań marketingowych digital i BTL

Firmy współpracują od stycznia 2020 roku.

Źródło: Peppermint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plotery tnące Summa w walce z koronawirusem
W ostatnich tygodniach widzieliśmy, jak ważna jest ochrona zdrowia ludzi i jak potrzebna jest odzież ochronna przed koronawirusem, taka jak maski i fartuchy. Technologie cięcia firmy Summa mogą w tym pomóc i pomagają. W związku z tym, że koronawirus nadal rozprzestrzenia się na całym świecie, Summa chce wykorzystać swoje zasoby, aby zminimalizować w jak największym stopniu...
#jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski
„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma...
Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
Tyskie: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764