logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Peppermint powerde by Quad autorem kampanii dla marki Flügger

  PR 25.03.2020, przeczytano 310 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Peppermint odpowiada za kompanię „First Minute” marki Flügger.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-peppermint-powerde-by-quad-autorem-kampanii-dla-marki-fl%C3%BCgger,386253,artykul.html

Działania prowadzone w kanałach social media zachęcały profesjonalistów należących do programu Flügger Partner do zakupów na cały sezon malarski. Osoby należące do programu otrzymywały 40% rabat na zakupy farb.

Działania prowadzone były w kanałach social media należących do marki oraz w punktach sprzedaży. Peppermint odpowiada za koncept kreatywny oraz przygotowanie wszystkich materiałów wykorzystanych w komunikacji. Agencja wspiera Flügger w zakresie działań marketingowych digital i BTL

Firmy współpracują od stycznia 2020 roku.

Źródło: Peppermint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja mediowa Starcom Polska (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast zatytułowany „Rozmowy Strategiczne”, który ma się stać dla Klientów agencji i całej brażny marketingowej, następnym po serwisie www.cmoinsider.pl źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
#Mamkontrolę – kampania społeczna, która otwarcie mówi o spożywaniu alkoholu
Problem nadmiernego i szkodliwego spożywania alkoholu dotyczy większej liczby osób niż pozornie się wydaje. Niepowodzenia w pracy, urodziny kolegi, nerwowy dzień – wszystko może być pretekstem.
Druk 3D zmienia oblicze branży rozrywkowej
Niemal każde studio filmowe posiada już drukarkę 3D. Rekwizytorzy, filmowcy i projektanci kostiumów wykorzystują tę technologię na różnych poziomach. Drukowanie w 3D pozwoliło stworzyć repliki kości dinozaurów na potrzeby filmu „Jurassic World”. Film „Czarna Pantera” dostał Oscara za kostiumy stworzone właśnie na drukarkach 3D. Polskie...
Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764