logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Peppermint powerde by Quad autorem kampanii dla marki Flügger

  PR 25.03.2020, przeczytano 704 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Peppermint odpowiada za kompanię „First Minute” marki Flügger.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-peppermint-powerde-by-quad-autorem-kampanii-dla-marki-fl%C3%BCgger,386253,artykul.html

Działania prowadzone w kanałach social media zachęcały profesjonalistów należących do programu Flügger Partner do zakupów na cały sezon malarski. Osoby należące do programu otrzymywały 40% rabat na zakupy farb.

Działania prowadzone były w kanałach social media należących do marki oraz w punktach sprzedaży. Peppermint odpowiada za koncept kreatywny oraz przygotowanie wszystkich materiałów wykorzystanych w komunikacji. Agencja wspiera Flügger w zakresie działań marketingowych digital i BTL

Firmy współpracują od stycznia 2020 roku.

Źródło: Peppermint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764